🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی برای خدمات ارائه شده وجود دارد؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: گاز مبرد در کولرگازی چه نقشی دارد؟
    پاسخ: این گاز در بخش کندانسور به صورت مایع در می آید و با از دست دادن سرمای خود مجدد به صورت گاز مبرد در خواهد آمد. کیفیت گاز و اندازه آن قطعا در عملکرد بهترکولرگازی تاثیر خواهد داشت.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: در هنگام گرمایش یا سرمایش بسته به نوع استفاده گرمای گاز را جذب و یا دفع می کند و اختلال در عملکرد آن باعث تشکیل هوا با دما نا مناسب خواهد شد.
  4. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  5. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی را یک برد حساس تشکیل می دهد و رطوبت ، استفاده ناصحیح ، اتصالی برق و ... می تواند به این قسمت آسیب بزند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24246.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر جدید وان پلاس 7T ماژول دایره‌ای دوربین را بهتر نشان می‌دهند

شرکت وان پلاس به فاصله یک هفته تا رونمایی رسمی از گوشی وان پلاس 7T، تصاویر جدیدی از پنل پشتی این گوشی منتشر کرده است. اولین چیزی که با نگاه به تصاویر توجه بیننده را ...

شرکت وان پلاس به فاصله یک - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کامیاران استان کردستان - هفته تا رونمایی رسمی از گوشی وان پلاس 7T، تصاویر جدیدی از پنل پشتی این گوشی منتشر کرده است.

اولین چیزی که با نگاه به تصاویر توجه بیننده را به خود جلب می کند، ماژول دایره ای دوربین سه گانه بوده که - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کامیاران استان کردستان - شامل دوربین 16 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 117 درجه ای، سنسور 48 مگاپیکسلی عریض با ضریب اف 1.6 و حسگر 12 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کامیاران استان کردستان - بزرگنمایی اپتیکال 2 برابری است.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کامیاران استان کردستان

«Pete Lau» مدیرعامل وان پلاس این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کامیاران استان کردستان - تصاویر را از مدل آبی (Haze Blue) منتشر کرده و در مورد دایره ای بودن ماژول می گوید:

«به دنبال بهترین تقارن در گوشی وان پلاس 7T بودم - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کامیاران استان کردستان - به همین خاطر تصمیم گرفتیم ماژول دوربین را دایره ای شکل طراحی کنیم. دایره در برابر گوشه های زاویه دار گوشی یک تضاد دوست داشتنی ایجاد کرده و با نگاه کردن به آن حس توازن به بیننده القا می شود.»

مدیرعامل وان پلاس می گوید آنها بعد از بررسی بیش از پنجاه طرح سرانجام طرح دلخواه و - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کامیاران استان کردستان - به قول او - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کامیاران استان کردستان - خاص را پیدا کرده اند. هنوز تصویری از پنل جلویی گوشی وان پلاس 7T منتشر نشده بنابراین نمی توان به وجود بریدگی نمایشگر یا دوربین بیرون جهنده در آن پی برد.

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کامیاران استان کردستان

شایعه شده وان پلاس 7T از چیپست اسنپدارگون 855 پلاس، حافظه رم 8 گیگابایتی و نمایشگر 90 هرتزی بهره برده و با سیستم عامل اندروید 10 به بازار عرضه خواهد شد.

از این گوشی در تاریخ 26 سپتامبر (4 مهر ماه) به - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کامیاران استان کردستان - طور رسمی رونمایی خواهد شد. احتمالاً در هفته های آینده از گوشی وان پلاس 7T - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کامیاران استان کردستان - بیشتر خواهیم شنید.

دقایقی قبل نیز یک تصویر تبلیغاتی از وان پلاس 7T پرو منتشر - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کامیاران استان کردستان - شد که در ادامه ملاحظه می کنید:

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کامیاران استان کردستان

- تعمیرات کولر گازی دوو در شهر کامیاران استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone