🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  2. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  5. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24250.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

همکاری فیسبوک و ری بن برای توسعه عینک هوشمند

گفته می‌شود فیسبوک در حال ساخت عینک‌هایی با قابلیت واقعیت افزوده است. این غول آمریکایی برای توسعه عینک هوشمند خود با شرکت لوکساتیکا، سازنده عینک های ری بن همکاری می‌کند تا بتواند محصول خود را ...

گفته می‌شود فیسبوک در حال ساخت عینک‌هایی با قابلیت واقعیت افزوده است. این غول آمریکایی برای توسعه عینک هوشمند خود با شرکت لوکساتیکا، سازنده عینک های ری بن همکاری می‌کند تا بتواند محصول خود را تا سال ۲۰۲۳ وارد بازار کند.

به گزارش CNBC این عینک‌ با نام رمز «اوریون» شناخته می‌شود و شرکت ری بن روی مراحل توسعه آن نظارت مستقیم - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سنندج استان کردستان - خواهد داشت. این عینک قرار است تجربه واقعیت افزوده مستقل را برای کاربران به ارمغان بیاورد، یعنی نیازی به گوشی همراه نخواهد بود.

عینک هوشمند اوریون می‌تواند - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سنندج استان کردستان - بدون نیاز به گوشی همراه به تماس‌ها پاسخ دهد و اطلاعات مورد - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سنندج استان کردستان - نیاز کاربران را در صفحه نمایش کوچکی نشان دهد. در نتیجه باعث می‌شود تا حدودی قابلیت‌های آن مشابه گوگل گلس قلمداد شود. همچنین گفته می‌شود اوریون از یک دوربین برای لایو استریم نیز بهره‌مند است تا کاربران بتوانند بخش‌‌های هیجان‌انگیز زندگی خود را به صورت زنده پخش کنند.

تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سنندج استان کردستان
شمای عینک هوشمند اوریون

همچنین در بخش دیگری از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سنندج استان کردستان - این گزارش آمده است که همکاری ری بن و فیسبوک محدود به توسعه اوریون نمی‌شود. قرار است ری بن - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سنندج استان کردستان - از عینک هوشمند خود با نام رمزی «استلا» رونمایی کند که مشابه اوریون دارای قابلیت لایو استریم خواهد بود. همچنین احتمالا عینک هوشمند ری بن زودتر از - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سنندج استان کردستان - اوریون به بازار عرضه شود و به انحصار عینک‌های اسپکتکلز اسنپ پایان دهد.

همچنین با توجه به این که ری بن بر مراحل توسعه این عینک‌ها نظارت دارد، می‌توان انتظار داشت که عینک‌های اوریون و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سنندج استان کردستان - استلا از طراحی‌های زیبایی برخوردار باشند و به نوعی پای تکنولوژی را به - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر سنندج استان کردستان - عرصه مد نیز باز کنند.

این اولین تجربه فیسبوک از تکنولوژی واقعیت افزوده یا مجازی نیست و می‌دانیم که فیسبوک با اکیلس به خوبی جای پای خود را در بازار تکنولوژی واقعیت مجازی محکم کرده است. در نتیجه می‌توان احتمال موفقیت این عینک‌ها را تا حدودی مثبت ارزیابی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone