🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه میتوان پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  4. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  5. سوال: چه میزان کیفیت در خدمات با گارانتی وجود خواهد داشت؟
    پاسخ: خدمات ارائه شده در هنگام گارانتی و یا قبل آن هیچ تفاوتی نخواهد داشت و با بالاترین کیفیت ممکن انجام خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24252.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

چرخش بازی به نفع وزارت ارتباطات: مدیرعامل جدید رایتل برکنار می‌شود

پس از آغاز یک بازی رسانه‌ای میان شستا و وزارت ارتباطات بر سر تعیین مدیرعاملی جدید برای رایتل، اکنون «محمدجواد آذری جهرمی» خبر داده است که «همین امروز» تمام انتصاب‌های صورت گرفته کان لم یکن ...

پس از آغاز یک بازی رسانه‌ای میان شستا و وزارت ارتباطات بر سر تعیین مدیرعاملی جدید - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای رایتل، - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - اکنون «محمدجواد آذری جهرمی» خبر داده است که «همین امروز» تمام انتصاب‌های صورت گرفته کان لم یکن خواهد شد.

جهرمی امروز و در حاشیه جلسه هیات دولت، درباره کش‌مکش وزارت ارتباطات و رایتل، به خبرنگار برنا گفته است: «امروز با آقای شریعتمداری [وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی] صحبت کردم، از مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات مطلع نبودند، ایشان مصوبه را لازم‌الاجرا دانستند و با توجه به همراهی و حمایتی که همواره از وزارت ارتباطات داشته‌اند، بنا شد که اولا تمام انتصاب‌های صورت گرفته همین امروز کان لم یکن شود و با مدیرانی که در زیر مجموعه با اطلاع از مصوبه کمیسیون این انتصاب‌ها را انجام داده‌اند برخورد کنند.»

وزیر ارتباطات همچنین گفته - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - است - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - که در مرحله بعد، شستا ظرف روزهای آینده گزینه‌های پیشنهادی را برای بررسی صلاحیت فنی به سازمان تنظیم ارائه نمایند: «بنده هم از سازمان تنظیم خواسته‌ام سریعا اعلام نظر کند.»

یکشنبه ۲۴ شهریور بود که «مینا مهرنوش» بالاخره پس از حواشی بسیار از سوی رایتل به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد. رایتل در متن بیانیه خود اعلام کرده بود که مهرنوش، از دوم شهریور ماه به عنوان مدیرعامل - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - انتخاب شده است. این اتفاق در حالی می‌افتاد که رگولاتوری، همان روز - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - و چند ساعت قبل از اعلام - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - خبر رسمی رایتل، مصوبه‌ای از کمیسیون تنظیم مقررات را رسانه‌ای کرد که - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - در آن شرکت‌های فعال حوزه ICT که پروانه فعالیت خود را از رگولاتوری دریافت کرده بودند را ملزم می‌کرد تا برای انتخاب مدیران کلیدی، - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - صلاحیت فنی را از رگولاتوری دریافت کنند.

معرفی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - مهرنوش به عنوان مدیرعامل اما از سوی رایتل، باعث شد تا رگولاتوری و وزارت ارتباطات شب ۲۶ شهریور بیانیه‌ای را منتشر کنند و مدیرعامل رایتل را «فاقد وجاهت» بشناسند. رگولاتوری در بیانیه‌اش گفته - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - بود که از ابتدای شهریور تا کنون، مکاتبات رایتل با امضای سرپرست مجموعه بوده است - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - و با ذکر همین مسئله، انتخاب مهرنوش از دوم شهریور را زیر سوال برد.

اما این حواشی رسانه‌ای زمانی جدی‌تر شد که مدیر روابط عمومی شستا هم در مصاحبه‌ای گفت که رایتل تنها در مباحث فنی تابع - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - سازمان تنظیم مقررات است. حسن محمدی گفته بود که رایتل یک شرکت زیر مجموعه وزارت - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - کار، تعاون و رفاه اجتماعی است - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - و مباحث فنی و زیرساختی را باید از مباحث مدیریتی تفکیک کرد: «در بحث‌های فنی رایتل تابع سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - است ولی در موضوعات مدیریتی بدیهی است - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - سهامدار عمده بر اساس قانون تجارت و سایر ملاحظات تجاری اعمال - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - مدیریت می کند.»

اکنون ولی وزیر ارتباطات با مذاکره‌ای که با وزیر کار داشته، بازی را به سمت وزارت ارتباطات چرخانده است و قرار است مدیرعامل جدیدی - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای رایتل انتخاب شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone