تعمیرات یخچال کنوود در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17156.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

پهپاد DJI مینی ۲ با قابلیت فیلمبرداری 4K و عکاسی در فرمت RAW معرفی شد

سال گذشته پهپاد DJI ماویک مینی به خاطر وزن اندک و ابعاد جمع و جور از سوی کاربران با استقبال زیادی مواجه شد اما نقطه ضعف‌هایی هم داشت و حالا کمپانی چینی با معرفی مدل جدید ...

سال گذشته پهپاد DJI ماویک مینی به خاطر وزن اندک و ابعاد جمع و جور از سوی کاربران با استقبال زیادی مواجه شد اما نقطه ضعف‌هایی هم داشت و حالا کمپانی چینی با معرفی مدل جدید «مینی ۲» آنها را مرتفع کرده است.

پهپاد DJI - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - مینی ۲ تنها ۲۴۹ گرم وزن دارد و از نظر ظاهری با مدل سال گذشته تقریبا مو نمی‌زند اما به نسخه جدید سیستم اتصال OcuSync مجهز شده که از ثبات بیشتری برخوردار بوده و محدوده ۲.۵ برابری را نسبت به قبل پوشش می‌دهد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر کامیاران استان کردستان

مینی ۲ به سیستم کنترلی مشابه با پهپاد قدرتمند ماویک - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - ایر ۲ مجهز شده اما به دلیل محروم بودن از سنسورهای پیشرفته خبری از قابلیت شناسایی خودکار موانع و ردیابی پیشرفته نیست.

علی رغم این محدودیت‌ها پهپاد به لطف سنسور 1/2.3 اینچی از نظر تصویربرداری حرف‌هایی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - برای گفتن دارد. این سنسور امکان فیلبمبرداری 4K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - بیت‌ریت ۱۰۰ مگابیت در ثانیه را به شما می‌دهد. دیگر گزینه در دسترس برای فیلمبرداری وضوح 1080p و نرخ فریم ۶۰ است که خروجی روان‌تری تولید می‌کند. یکی از محدودیت‌های مدل قبلی ثبت تصاویر به صورت JPG بود اما مینی ۲ امکان عکسبرداری در قالب RAW را میسر کرده است.

DJI همچنین موتورهای پهپاد را به گونه‌ای ارتقا داده که علاوه بر شتاب گیری سریع‌تر، حداکثر سرعت را به ۵۷.۶ کیلومتر در ساعت رسانده است. مینی ۲ با یکبار شارژ - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - کامل تا ۴۱ دقیقه امکان پرواز داشته و در برابر وزش باد با سرعت ۳۸ کیلومتر در ساعت مقاوم است.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر کامیاران استان کردستان

پهپاد DJI مینی ۲ با کنترلر و یک باتری ۴۴۹ دلاری قیمت گذاری شده اما با پرداخت ۱۵۰ دلار بیشتر هاب شارژ، کیس حمل و Fly More Combo با سه باتری در اختیارتان قرار - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کامیاران استان کردستان - می‌گیرد. عرضه پهپاد از امروز شروع شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone