تعمیرات یخچال کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17159.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ از گوشی تاشوی W21 5G با قیمت ۳۰۰۰ دلار رونمایی کرد

سامسونگ از نسخه جدید سری تاشوی W در چین رونمایی کرده که از نظر سخت‌افزاری شباهت بسیاری به گلکسی Z فولد 2 5G دارد اما از نظر ظاهری تفاوت‌هایی بین آنها دیده می‌شود. سامسونگ W21 ...

سامسونگ از نسخه جدید سری تاشوی W در چین - تعمیرات یخچال کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رونمایی کرده که از نظر سخت‌افزاری شباهت بسیاری به گلکسی Z فولد 2 5G دارد اما از نظر ظاهری تفاوت‌هایی بین آنها دیده می‌شود.

سامسونگ W21 5G به نمایشگر ۷.۶ اینچی داینامیک AMOLED 2X داخلی مجهز شده و روی پنل بیرونی هم یک نمایشگر ۶.۲۳ اینچی سوپر AMOLED دیده می‌شود که زیر لایه محافظ گوریلا گلس Victus قرار گرفته است. این گوشی هم مثل زد فولد ۲ با چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، ۱۲ گیگابایت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده که امکان پردازش سریع هر برنامه و بازی سنگینی را به آن می‌دهد.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

همانطور که در تصویر زیر می‌بینید W21 5G - تعمیرات یخچال کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کمی از گلکسی Z فولد 2 5G کشیده‌تر است اما دلیل این افزایش مشخص نیست چرا که ظرفیت باتری آنها نیز یکسان .و ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است. این باتری با - تعمیرات یخچال کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - شارژ سریع ۲۵ واتی و بی ‌سیم ۱۱ واتی سازگاری دارد.

در سمت دیگر بدنه دوربین سه گانه‌ آشنایی به چشم می‌خورد که از سه عضو ۱۲ مگاپیکسلی با لنزهای واید، التراواید و تله‌فوتو تشکیل شده است. واضح‌ترین تفاوت بین W21 5G و دیگر پرچمدار تاشوی سامسونگ به طراحی پنل پشتی برمی‌گردد چرا که W21 5G به پنل طلایی با - تعمیرات یخچال کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - نوارهای عمودی مزین شده که حسی لوکس و خاص به آن می‌بخشد. علاوه بر این W21 5G از دو سیمکارت پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان

این - تعمیرات یخچال کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - ظاهر لوکس در کنار سخت افزار قدرتمند و نمایشگر تاشو البته برای خریداران ارزان تمام نخواهد شد چرا که سامسونگ قیمت ۳۰۰۰ دلاری را برای W21 5G در نظر گرفته است. علی رغم این قیمت بالا کاربران استقبال خوبی از این موبایل کرده‌اند به نحوی که موجودی پیش فروش آن تمام شده و خریداران برای - تعمیرات یخچال کنوود در شهر فولاد شهر استان اصفهان - دستیابی به W21 5G باید تا زمان عرضه آن در ۷ آذر منتظر بمانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone