تعمیرات یخچال کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  5. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17160.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

بازار تبلت رونق گرفت؛ اپل با عرضه 13.9 میلیون تبلت صدرنشین شد

فصل سوم 2020 در اوج همه گیری کرونا، بازار جهانی تبلت تکان خورد. براساس آمارهای منتشر شده از سوی «IDC» عرضه تبلت در بازارهای جهانی با رشد بی‌سابقه 25 درصد روبرو بوده است. اپل با ...

فصل سوم 2020 در اوج همه گیری کرونا، - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - بازار جهانی تبلت تکان خورد. براساس آمارهای - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - منتشر شده از سوی «IDC» عرضه تبلت در بازارهای جهانی با رشد بی‌سابقه 25 درصد روبرو بوده است. اپل با عرضه 13.9 میلیون تبلت در فصل سوم سا لجاری صدرنشین و سامسونگ با رشد سالیانه 89.2 درصدی، بیشترین رشد سالیانه را به نام خود رقم زد.

آمارها نشان می‌دهد در شرایطی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - که در سراسر جهان، نیاز به آموزش از راه دور و دورکاری بیش از هر زمان دیگری مطرح است، کاربران تقاضای بیشتری برای خرید دستگاه‌های هوشمند با نمایشگر بزرگ‌تر دارند. به علاوه، آمارها نشان می‌دهد که کاربران در فصلی که گذشت هزینه بیشتری صرف خرید محصولات حوزه فناوری کرده‌اند.

آمار عرضه تبلت در بازار جهانی رشد سالیانه 24.9 درصدی را تجربه کرده است. گزارش‌های اولیه IDC حاکی از آن است که در فصل سوم سال جاری، 47.6 میلیون دستگاه تبلت به بازارهای جهانی عرضه شده است.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان

در فصلی که گذشت، اپل با عرضه 13.9 میلیون دستگاه آیپد، 29.2 درصد سهم بازار جهانی تبلت را از آن خود کرد. این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل، کوپرتینویی‌ها موفق به عرضه 11.8 میلیون دستگاه آیپد به - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - بازار شده بودند و سهم 31.1 درصدی بازار جهانی تبلت را - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - به نام خود رقم زدند..

در حالیکه میزان عرضه آیپد اپل در فصل سوم امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی برابر 17.4 درصد داشت؛ شرکت‌های دیگری همچون سامسونگ، هواوی و لنوو نیز بازار خوبی داشتند.

سامسونگ در سه ماهه سوم سال 2019 موفق به عرضه 5 میلیون تبلت به بازار شد و با سهم بازار 13 درصدی در جایگاه سوم از نظر میزان عرضه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - تبلت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - در بازارهای جهانی ایستاد.

سه ماهه سوم 2020، کره‌ای‌ها فصل خوبی را گذراندند و موفق به عرضه 9.4 میلیون تبلت به بازارهای جهانی شدند. در نتیجه توانستند سهم بازار 19.8 درصدی را از آن خود کنند. این بدان معنی است که سامسونگ توانسته در عرضه تبلت به بازارهای جهانی رشد سالیانه 89.2 درصدی را تجربه کند.

هواوی و لنوو نیز به ترتیب با عرضه 4.9 و 4.1 میلیون دستگاه، به ترتیب سهم بازار 10.2 و 8.6 درصدی - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - را از آن - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - خود کردند. هواوی رشد 32.9 درصدی و لنوو رشد 64.2 درصدی را در سه ماهه سوم - تعمیرات یخچال کنوود در شهر بویین زهرا استان زنجان - سال نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کردند.

یکی از بازندگان بازار تبلت، آمازون بود که با عرضه 5.4 میلیون دستگاه و سهم بازار 11.4 درصدی نتوانست از شرایط موجود و تقاضای کاربران به خوبی بهره ببرد.

بیماری کرونا در کنار همه مسایل و مشکلاتی که جهان را درگیر خودش کرد، برای تولید کنندگان دستگاه‌های هوشمند روزهای خوبی را رقم زد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone