تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  2. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17162.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

پس از ۶۵۰ هزار سفارش، تسلا ظاهرا سایبرتراک را تا حدی تغییر می‌دهد

تسلا ظاهر وانت برقی «سایبرتراک» را تغییر داده و حالا آنطور که ماسک وعده می‌دهد، این خودرو احتمالا ماه آینده با تغییراتی در طراحی رونمایی خواهد شد. ایلان ماسک ماه گذشته با «Franz von Holzhausen»، ...

تسلا ظاهر وانت برقی «سایبرتراک» را تغییر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کبودرآهنگ استان همدان - داده و حالا آنطور - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که ماسک وعده می‌دهد، این خودرو احتمالا ماه آینده با تغییراتی در طراحی رونمایی خواهد شد.

ایلان ماسک ماه گذشته با «Franz von - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کبودرآهنگ استان همدان - Holzhausen»، طراح ارشد تسلا جلسه‌ای برای بررسی طراحی سایبرتراک برگزار کرد و از اعمال چندین تغییر در طراحی این - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کبودرآهنگ استان همدان - وانت برقی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کبودرآهنگ استان همدان - خبر داد. ماسک روز یکشنبه با انتشار پست جدیدی در توییتر اعلام کرد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که تسلا تقریباً یک ماه دیگر تصاویر سایبرتراک با طراحی تغییریافته را منتشر می‌کند.

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کبودرآهنگ استان همدان

تاکنون بیش از نیم میلیون نفر سایبرتراک را رزرو کرده‌اند و با اشتیاق منتظر انتشار تصاویر این وانت با طراحی آپدیت شده هستند. البته در حال حاضر مشخص نیست تسلا دقیقاً کدام قسمت‌های سایبرتراک را تغییر داده است.

ماسک اوایل سال جاری میلادی از تغییر سیستم تعلیق بادی تطبیقی سایبرتراک خبر داد. تسلا نیز از احتمال کوچک‌تر شدن این پیکاپ خبر داده بود، اما ماسک با برگزاری یک جلسه بررسی طراحی دیگر کوچک شدن این خودرو را منتفی دانست.

یکی از کاربران ظاهر سایبرتراک با ابعاد کوچک‌تر را طراحی کرده است که تماشای آن خالی از لطف نیست. (تصویر چپ نسخه کوچک شده سایبرتراک و تصویر سمت راست مدل اصلی را نشان می‌دهد):

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کبودرآهنگ استان همدان

همانطور که گفته شد، تسلا کوچک شدن سایبرتراک را منتفی اعلام کرده ولی احتمال دارد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کبودرآهنگ استان همدان - برخی از جنبه‌های ظاهری آن با نمونه جدیدی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کبودرآهنگ استان همدان - که قرار است در ماه آینده رونمایی شود شباهت داشته باشد.

تسلا سایبرتراک در سه مدل به بازار عرضه خواهد شد. مدل تک موتوره در اواخر سال ۲۰۲۲ و مدل دو و سه موتوره با شعاع حرکتی به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر کبودرآهنگ استان همدان - ترتیب ۴۸۰ و ۸۰۰ کیلومتر و شروع قیمت ۴۹ هزار دلار در اواخر سال ۲۰۲۱ روانه بازار خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone