تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند ، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17150.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اتحادیه اروپا احتمالا رمزنگاری دوسویه در برخی پیام‌رسان‌ها را از بین می‌برد

اتحادیه اروپا برای مبارزه با تروریسم احتمالاً در پی پایان دادن به رمزنگاری دو سویه در بعضی پیام رسان‌ها است. خبرگزاری ORF اتریش به پیش نویش یکی از اسناد داخلی شورای اتحادیه اروپا دست یافته ...

اتحادیه اروپا برای مبارزه با تروریسم احتمالاً در پی پایان دادن به رمزنگاری دو سویه در بعضی پیام رسان‌ها است.

خبرگزاری ORF اتریش به پیش نویش یکی از اسناد داخلی شورای اتحادیه اروپا دست یافته که نشان می‌دهد این اتحادیه احتمالا به دنبال از بین بردن رمزنگاری دوسویه در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - برخی پیام رسان‌هاست و یکی از - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - دلایل - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - این کار را مبارزه با تروریسم دانسته و به ویژه به حملات تروریستی مرگبار اخیر در اتریش و فرانسه اشاره کرده است.

تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران

در ادامه گزارش نوشته شده که شورای اتحادیه اروپا از پلتفرم‌های اجتماعی درخواست خواهد کرد تا امکان دسترسی به چت‌های کاربران را در «موارد استثنایی» فراهم کنند. این یعنی شرکت‌های فناوری که از رمزنگاری دوسویه برای بالابردن هر چه بیشتر امنیت استفاده می‌کنند، باید کلیدهای رمزگشایی اضافه ایجاد کرده و در صورت لزوم آن‌ها - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - را در اختیار پلیس یا مقامات امنیتی قرار دهند. به عبارت دیگر این کار رمزنگاری دوسویه در برنامه‌هایی مثل واتس‌اپ، - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - فیسبوک مسنجر، سیگنال و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - تلگرام را از بین خواهد برد.

جالب آنکه در نسخه عمومی پیش نویش جدید اتحادیه اروپا هیچ اشاره‌ای به پایان رمزنگاری دوسویه نشده، اما درج عبارت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - «امنیت با وجود رمزنگاری» سبب نگرانی محققان امنیتی شده است. آنطور - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - که در گزارش نوشته شده، اتحادیه اروپا با این عبارت مبهم دو معنی امنیت فنی و غیرفنی را ترکیب کرده و به دنبال استفاده از سیستم‌های رمزنگاری معکوس برای تأمین امنیت کشورها است.

یکی دیگر از موارد قابل توجه این پیش نویس اشاره به «مقامات دارای صلاحیت» برای دور زدن رمزنگاری است. معمولاً در پیش نویس‌هایی از این دست تنها به آژانس‌های اعمال قانون مجوز دور زدن سپرهای امنیتی داده می‌شود. اما به نظر می‌رسد در صورت تصویب - تعمیرات یخچال کنوود در شهر کلاردشت استان مازندران - شدن قانون جدید احتمالاً سرویس‌های اطلاعاتی محلی در کشورهای اروپایی که شبیه FBI یا CIA هستند مجوز رمزگشایی را پیدا خواهند کرد.

لازم به ذکر است که این پیش نویس قطعی نشده و برای تبدیل شدن به قانون باید توسط قسمت‌های مختلف اتحادیه اروپا از جمله کمیسیون و پارلمان اروپا تأیید شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone