تعمیرات یخچال هایر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41521.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گزارش فصلی کافه‌بازار منتشر شد؛ اندروید ایرانی در اختیار سامسونگ و هوآوی

«کافه بازار» در هر پایان هر فصل، گزارش‌هایی جامع و کاربردی ارائه می‌دهد که می‌توان از آنها جهت افزایش آگاهی یا موارد تحقیقی استفاده کرد و اینک هشتمین گزارش فصلی این شرکت منتشر شده که ...

«کافه بازار» در هر پایان هر فصل، گزارش‌هایی جامع و کاربردی ارائه می‌دهد که می‌توان از آنها جهت افزایش آگاهی یا موارد تحقیقی استفاده کرد و اینک - تعمیرات یخچال هایر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هشتمین گزارش فصلی این شرکت منتشر شده که حاوی اطلاعات مهم - تعمیرات یخچال هایر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و جالبی برای کاربران ایرانی است؛ از تعداد افرادی که به شکل فعال از کافه بازار استفاده می‌کنند تا محبوب‌ترین فروشنده موبایل‌های اندرویدی در ایران.

بر اساس - تعمیرات یخچال هایر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این گزارش، حدود ۳۴ میلیون کاربر یکتای دستگاه‌های اندرویدی از کافه بازار استفاده کرده‌اند و ویژگی جدیدی به نام «برنامه‌های آنی» که به تازگی معرفی شده بود نیز مورد استقبال قرار گرفته، چراکه تعداد اجرای هر برنامه آنی در هفته، حدود سه برابر میانگین دانلود هفتگی آن - تعمیرات یخچال هایر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - بوده است.

تعمیرات یخچال هایر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

تعمیرات یخچال هایر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

گزارش کافه بازار همچنین حاکی از این است که سامسونگ و هوآوی با سهم ۸۰ درصدی خود، بازار موبایل‌های اندرویدی را در خاک ایران به تصرف خود درآورده‌اند. این در حالیست که محبوب‌ترین موبایل کاربران ایرانی که به که به کافه‌بازار متصل می‌شود نیز «گلکسی J7» بوده است.

تعمیرات یخچال هایر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران
سامسونگ به طور کامل چارت مروبط به پرطرفدارترین برند‌های اندرویدی را به خود اختصاص داده است. البته مدل‌های یکسان که در سال‌های مختلف تولید شده‌اند، باهم تجمیع گشته‌اند.

ساعت اوج - تعمیرات یخچال هایر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خرید برنامه‌ها ۱۲ ظهر و ساعت اوج خرید بازی‌ها ساعت ۱۲ شب بوده و بیشترین رشد انتشار برنامه، متعلق به دسته آشپزی و رستوران بوده است.

تعمیرات یخچال هایر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اما بیشترین رشد نصب فعال در دسته‌های رفت - تعمیرات یخچال هایر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و آمد و امور مالی شکل گرفته و در فصل تابستان، اپلیکیشن‌های مربوط به پیش بینی آب‌وهوا بیشترین کاهش نصب را به خود اختصاص داده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فاتن نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone