تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  3. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  4. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41522.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

علاقمندی تولیدکنندگان موبایل های اندرویدی به استفاده از سنسور تشخیص چهره

بر اساس تحقیقات موسسه امنیتی «KGI» از زمان معرفی دوبین «TrueDepth» و فناوری Face ID در آیفون اکس، میزان مطالعات تولیدکننده های معتبر موبایل بر روی فناوری تشخیص چهره سه برابر شده است. این تحقیق ...

بر اساس تحقیقات موسسه امنیتی «KGI» از زمان معرفی دوبین «TrueDepth» و فناوری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - Face ID در آیفون اکس، میزان - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مطالعات تولیدکننده های معتبر موبایل بر روی فناوری تشخیص چهره سه برابر شده است.

این تحقیق که توسط «مینگ-چی کو» تحلیلگر مشهور - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اپل صورت گرفته نشان می دهد که استفاده اپل از سنسور سه بعدی مبتنی بر دوربین باعث شده کاربران به حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش تمایل کمتری نشان دهند.

 تا دو سال دیگر تولید اسمارت فون های مجهز به سنسور - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تشخیص چهره از موبایل های با حسگر اثر انگشت پیشی خواهد گرفت 

در حال حاضر شرکت های کوالکام - هایمکس، «Orbbec»، و «Mantis Vision» در زمینه توسعه فناوری تشخیص چهره سه بعدی پس از اپل قرار دارند. به گفته مینگ - چی کو، - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کوالکام دو سال پس از اپل تحقیقات خود بر روی این پروژه را آغاز کرده است.تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

این تحلیلگر برجسته عقیده دارد تا دو یا سال دیگر تولید اسمارت فون های اندرویدی مجهز به سنسور سه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بعدی تشخیص چهره از موبایل های دارای حسگر اثر انگشت پیشی خواهد گرفت.

دلیل این مساله سازگاری سنسور سه بعدی با نمایشگرهای LCD و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - منحصربودن اسکنر اثر انگشت به نمایشگرهای OLED است. از طرف - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دیگر سلطه سامسونگ بر پنل های OLED پیشرفته باعث می شود شرکت های دیگر استفاده از پنل های LCD ارزانتر را ترجیح دهند.

کو تاکید می کند که پیاده سازی سیستمی مشابه Face ID و دوربین TrueDepth در اسمارت فون های اندرویدی به حدود دو سال و نیم تحقیق - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و توسعه نیاز دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone