تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10080.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

گوگل ۲۳ سال پیش در چنین روزی تاسیس شد

گوگل که بزرگ‌ترین موتور جستجوی حال حاضر دنیاست، امروز ۲۳ ساله شد. موتور جستجویی که همه ما آن را می‌شناسیم، چهارم سپتامبر ۱۹۹۸ توسط دو دانشجوی دانشگاه استنفورد به نام‌های «سرگی برین» و «لری پیج» ...

گوگل که بزرگ‌ترین موتور جستجوی حال حاضر دنیاست، امروز ۲۳ ساله شد. موتور جستجویی که همه ما آن را می‌شناسیم، چهارم سپتامبر ۱۹۹۸ توسط دو دانشجوی دانشگاه استنفورد به نام‌های «سرگی برین» و «لری پیج» تاسیس شد. به همین مناسبت می‌خواهیم نگاه کوتاهی به جذاب‌ترین نکات پیرامون این شرکت داشته باشیم.

شرکت گوگل در طول این سال‌ها بارها تغییر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - کرده و به حوزه‌های مختلف وارد شده، اما موتور جستجوی آن همواره محل رجوع اکثر کاربران - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - اینترنت بوده است.

تاسیس

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی

گوگل به‌عنوان یک پروژه تحقیقاتی توسط - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - برین و پیج راه‌اندازی شد. این دو نفر به همراه شخص دیگری به نام «اسکات حسن» که در سال ۱۹۹۸ گوگل را ترک کرد، الگوریتم PageRank را برای رده‌بندی صفحات ساختند که هسته مرکزی گوگل است. این شرکت در ابتدا چهار سرمایه‌گذار اصلی داشت: - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - هم‌بنیان‌گذار سان مایکروسیستمز، استادان دانشگاه استنفورد، کارآفرینی به نام «رام شریرام» و جف بزوس. دامنه Google.com در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۱۹۹۷ و خود شرکت گوگل در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ ثبت شد.

نام گوگل تصادفی انتخاب شد

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی

پیج و برین ابتدا می‌خواستند از نام Googol برای موتور جستجویشان استفاده کنند. - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - کلمه «گوگول» برای عدد یک با صد صفر در جلوی آن به کار می‌رود. ولی وقتی این دو نفر در سال ۱۹۹۸ می‌خواستند آدرس وب‌سایت خود را ثبت کنند، متوجه شدند که این دامنه در دسترس نیست و به همین خاطر نام موتور جستجوی خود را به گوگل تغییر دادند.

گوگل تحت عنوان پروژه BackRub شناخته می‌شد

زمانی که پیج و برین می‌خواستند اولین برنامه خزنده وب خود را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - بنویسند، اسم آن را Project BackRub گذاشتند. برخی می‌گویند این نام به بازیابی بک‌لینک‌ها اشاره داشت. این پروژه تا چند وقت روی سرور دانشگاه استنفورد قرار داشت اما بعدا به خاطر پهنای باند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - زیادی که مصرف می‌کرد از دانشگاه خارج شد.

جیمیل در روز دروغ اول آوریل معرفی شد

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی

سرویس محبوب ایمیل گوگل اولین بار در تاریخ ۱ آوریل ۲۰۰۴ شروع به کار کرد و به همین خاطر هیچ‌کس این پروژه را جدی نگرفت. گوگل در آن زمان ۱ گیگابایت فضای رایگان برای ایمیل‌ها ارائه می‌کرد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - که حجم بسیار زیادی بود و هیچ‌کس آن را باور نداشت.

ایده فروش گوگل به یاهو

پیج و برین پیش از راه‌اندازی رسمی گوگل می‌خواستند سیستم PageRank را به مبلغ ۱ میلیون دلار به یاهو بفروشند، ولی یاهو به این معامله تمایلی نداشت. یاهو بعدا در سال ۲۰۰۲ پیشنهادی ۳ میلیارد دلاری برای خرید گوگل ارائه کرد اما با جواب منفی پیج و برین مواجه شد.

اولین سرور گوگل با لگو ساخته شد

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی

اولین سیستم ذخیره‌سازی گوگل توسط خود پیج و برین با لگو ساخته شد. در این سرور همه رنگ‌های لوگوی این شرکت دیده می‌شد و شامل ۱۰ هارد درایو حداکثر ۴ گیگابایتی بود. پیج و برین بعدا این سرور را به دانشگاه استنفورد اهدا کردند.

گوگل امروز چه کار می‌کند؟

گوگل امروزه وارد حوزه‌های مختلفی از استریم ویدیو گرفته تا ساخت تلفن‌های هوشمند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - شده و با سیستم عامل - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - اندروید بخش بزرگی از جهان موبایل را در اختیار دارد. این شرکت دارای بزرگ‌ترین نقشه و سیستم مسیریابی در دنیاست و با سیستم‌های هوش مصنوعی خود برنامه‌های زیادی را برای آینده دنیای فناوری در سر می‌پروراند.

شرکتی که در اواخر دهه ۱۹۹۰ به عنوان - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - یک پروژه تحقیقاتی شکل گرفته بود، حالا به یک ابرغول در دنیای فناوری تبدیل شده و بسیاری از جنبه‌های زندگی روزمره ما را تحت تاثیر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر دلیجان استان مرکزی - قرار داده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone