تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نور استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  4. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10078.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری ۸.۸۷ میلیارد دلاری شرکت چینی SMIC برای ساخت کارخانه تراشه‌سازی

دنیا با مشکل کمبود تراشه دست و پنجه نرم می‌کند و تحریم‌های ایالات متحده هم شرکت‌های چینی را برای تامین چیپ به دردسر انداخته. حالا بزرگترین تراشه‌ساز چین یعنی SMIC می‌خواهد حدود ۸.۸۷ میلیارد دلار ...

دنیا با مشکل کمبود تراشه دست و پنجه نرم می‌کند و تحریم‌های ایالات متحده هم شرکت‌های چینی را برای تامین چیپ به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نور استان مازندران - دردسر انداخته. حالا بزرگترین تراشه‌ساز چین یعنی SMIC می‌خواهد حدود ۸.۸۷ میلیارد دلار برای ساخت یک کارخانه تراشه‌سازی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نور استان مازندران - جدید در شانگهای سرمایه‌گذاری کند تا در کنار تلاش برای رفع مشکلات، استقلال این کشور در بازار نیمه‌رساناها را هم بیشتر کند.

به گزارش رویترز، شرکت SMIC به عنوان بزرگ‌ترین تراشه‌ساز چینی می‌خواهد در منطقه تجارت آزاد «لینگانگ» در ناحیه «پودانگ» خط تولید جدیدی با ظرفیت ساخت ماهانه ۱۰۰ هزار ویفر ۱۲ اینچی بسازد. این - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نور استان مازندران - پروژه با تمرکز بر ساخت مدارهای مجتمع و فناوری‌هایی پیاده‌سازی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نور استان مازندران - خواهد شد که مختص گره‌های ۲۸ نانومتری و بالاتر هستند.

SMIC در این راه با Lingang FTZ همکاری خواهد کرد و به دنبال سرمایه‌گذاران بیشتر خواهد بود. بخشی از سهام SMIC در اختیار دولت چین قرار دارد و به همین خاطر از حمایت دولتی برخوردار است.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نور استان مازندران

چین در سال‌های اخیر میلیاردها دلار سرمایه به SMIC تزریق کرده تا این شرکت حرفی برای زدن در مقابل رقبای ژاپنی، کره‌ای و آمریکایی داشته باشد، ولی SMIC با رقبای اصلی خود فاصله زیادی دارد. طرح جدید کارخانه SMIC در شرایطی اعلام می‌شود که آن‌ها چندی پیش از احداث کارخانه‌های جدیدی در شنژن و پکن خبر داده بودند.

شرکت SMIC در فهرست تحریم‌های دولت آمریکا قرار دارد و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نور استان مازندران - نمی‌تواند از فناوری‌های تولید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نور استان مازندران - ایالات متحده استفاده کند یا با شرکت‌های آمریکایی همکاری داشته باشد. این شرکت نیز در کنار هواوی به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا تلقی می‌شود ولی هر دو کمپانی تاکنون بارها اتهامات وارده به خود را رد - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نور استان مازندران - کرده‌اند.

تحریم‌ها مانع از پیشبرد اهداف و برنامه‌های SMIC برای تبدیل شدن به یکی از تراشه‌سازان تراز اول جهان شده‌اند، اما این محدودیت‌ها جلوی فعالیت‌های SMIC را نگرفته و - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نور استان مازندران - این شرکت همچنان عملکرد مالی بسیار خوبی داشته است. از عوامل تاثیرگذار در بهبود عملکرد SMIC - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نور استان مازندران - می‌توانیم به کمبود جهانی تراشه اشاره کنیم.

منطقه آزاد لینگانگ که به عنوان محل ساخت این کارخانه انتخاب شده، میزبان خطوط تولید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نور استان مازندران - چند شرکت دیگر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر نور استان مازندران - از جمله تسلا و Amperex Technology Co است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone