تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13568.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ احتمالا بخاطر کمبود تراشه تولید گلکسی S21 FE را متوقف کرده است

بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند منتظر رونمایی از گلکسی S21 FE هستند، اما ظاهرا کمبود تراشه روی این دستگاه تاثیر گذاشته و سامسونگ تولیدش را به حالت تعلیق درآورده است. طبق گزارشی جدید ...

بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای گوشی‌های هوشمند منتظر رونمایی از گلکسی S21 FE هستند، اما ظاهرا کمبود تراشه روی این دستگاه تاثیر گذاشته و سامسونگ تولیدش را به حالت تعلیق درآورده است.

طبق گزارشی جدید و به نقل از منابع صنعتی، سامسونگ به علت کمبود چیپ تصمیم گرفته تولید گلکسی S21 FE را تعلیق - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بهشهر استان مازندران - کند. ظاهرا کره‌ای‌ها در تاریخ ۲۱ خرداد توقف تولید این گوشی هوشمند را به تامین‌کنندگان قطعات خبر داده‌اند و همچنین سفارشات برای برخی مواد را لغو کرده‌اند.

به باور شرکای سامسونگ، این تصمیم به معنای عدم رونمایی و عرضه گلکسی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بهشهر استان مازندران - S21 FE در سال جاری میلادی خواهد بود. گزارش‌ها در گذشته به استفاده از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ در این گوشی هوشمند اشاره کرده بودند، اما ظاهرا این تراشه به مدل جدید گلکسی S21 نمی‌رسد.

به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بهشهر استان مازندران - گفته یک منبع، سامسونگ این پردازنده را به گوشی‌های تاشو اختصاص می‌دهد:

«من می‌دانم سامسونگ تراشه‌های کوالکام را به گوشی‌های تاشو اختصاص داده و تولید مدل FE را بخاطر کمبود - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بهشهر استان مازندران - نیمه‌رسانا تعلیق کرده است. پس از دریافت تاییدیه برای تولید انبوه، هر شرکت تولید این دستگاه را شروع کرده بود اما بطور بی‌سابقه‌ای تولید متوقف شده است.»

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بهشهر استان مازندران

از نظر تئوری، شاید این توقف بطور موقت صورت گرفته باشد، اما همین موضوع هم می‌تواند موجودی گلکسی S21 - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بهشهر استان مازندران - FE را در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بهشهر استان مازندران - بازار با - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بهشهر استان مازندران - مشکل مواجه کند. شاید سامسونگ بتواند مشکل کمبود تراشه را به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بهشهر استان مازندران - گونه‌ای در ماه‌های آینده رفع کند، اما کوالکام در گذشته گفته بود که این کمبود تا اواخر ۲۰۲۱ پابرجا خواهد بود. شرکت‌های - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بهشهر استان مازندران - دیگر هم از کمبود چیپ حداقل تا اواسط - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بهشهر استان مازندران - ۲۰۲۲ خبر داده‌اند.

با وجود انتشار چنین گزارشی، سامسونگ هنوز چیزی را بطور رسمی تایید یا رد نکرده، بنابراین همچنان احتمال معرفی این گوشی‌ هوشمند در فصل سوم ۲۰۲۱ وجود دارد. با این وجود، سامسونگ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بهشهر استان مازندران - بخاطر کمبود تراشه امسال از سری گلکسی نوت رونمایی نمی‌کند - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بهشهر استان مازندران - و تمرکزش را روی گوشی‌های تاشو قرار می‌دهد، بنابراین احتمال حذف گلکسی S21 FE از سبد محصولاتش وجود دارد. با این حال، در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر بهشهر استان مازندران - این مطلب به بررسی تمام گزارش‌ها پیرامون این دستگاه پرداخته‌ایم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رونیا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
آیا میتونم یه سوال بپرسم 21دستگاه بهشهر هم تعمیر دارید؟
پاسخ: بله در 21دستگاه شهر بهشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone