تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13264.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

قیمت و مشخصات مدل 4G گلکسی A52 سامسونگ افشا شد

سامسونگ به‌زودی از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A رونمایی می‌کند. حالا مشخصات و قیمت مدل 4G گلکسی A52 به اینترنت راه پیدا کرده که از اختلاف چشمگیر آن با مدل 5G خبر می‌دهد. در تاریخ ...

سامسونگ به‌زودی از جدیدترین اعضای خانواده گلکسی A رونمایی می‌کند. حالا مشخصات و قیمت مدل 4G گلکسی A52 به اینترنت راه پیدا کرده که - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران - از اختلاف چشمگیر آن با مدل 5G خبر می‌دهد.

در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران - تاریخ ۲۷ اسفند ماه گوشی‌های گلکسی A52 و A72 در نسخه‌های - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران - 4G و 5G رسما - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران - معرفی می‌شوند. تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره این محصولات بودیم و حتی ویدیوی جعبه‌گشایی گلکسی A52 و تصاویر - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران - واقعی آن هم افشا شده‌اند.

با این وجود تا به امروز اکثر گزارش‌ها به قیمت مدل 5G - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران - این گوشی میان‌رده اشاره کرده بودند. در حقیقت گلکسی A52 5G با قیمت‌های مختلفی در فروشگاه‌های متفاوت ظاهر شده و انتظار می‌رود قیمتی نزدیک به ۴۰۰ یورو داشته باشد.

حالا مدل 4G این گوشی هوشمند در یک فروشگاه آنلاین قرار گرفته که علاوه بر مشخصاتش، قیمت آن را هم در اختیار ما قرار می‌دهد. این فروشگاه اینترنتی در کشور کنیا، قیمت ۲۷۰ یورو را برای - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران - این - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران - دستگاه درنظر گرفته که تفاوت قابل توجهی با مدل 5G - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران - دارد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران

دلیل اصلی این اختلاف قیمت، استفاده ار چیپ‌های مختلف، بهره‌مندی از مودم 5G و رفرش ریت بالاتر نمایشگر است. در حالی که مدل 5G از تراشه اسنپدراگون - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران - 750G بهره می‌برد، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران - سامسونگ مدل 4G را به پردازنده اسنپدراگون 720G مجهز می‌کند.

طبق اطلاعات موجود در - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران - این فروشگاه، گلکسی A52 4G به نمایشگر ۶.۵ اینچی با رفرش - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران - ریت ۹۰ هرتز، - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران - دوربین اصلی چهارگانه با لنزهای ۴۸ + ۱۲ + ۵ + ۵ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر رامسر استان مازندران - مجهز می‌شود. دستگاه موجود در این فروشگاه از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، با این حال انتظار می‌رود در نسخه دیگری با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی هم از راه برسد که قیمت بالاتری خواهد داشت.

از سایر مشخصات این موبایل می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ به همراه رابط کاربری One UI 3.0 اشاره کرد.

با توجه به مشخصات و قابلیت‌های افشا شده از مدل‌های 4G و 5G گلکسی A52، انتظار می‌رود کره‌ای‌ها امسال از بهترین میان‌رده خود در سال‌های اخیر رونمایی کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone