تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13258.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل واتس‌اپ: اپل نمی‌خواهد هیچ کاربری از اندروید استفاده کند

درگیری میان فیسبوک و اپل همچنان ادامه دارد و در جدیدترین اقدام مدیرعامل واتس‌اپ که از زیرمجموعه‌های فیسبوک به حساب می‌آید، صحبت‌های تندی را علیه سازنده آیفون مطرح کرده است. او می‌گوید اپل ترجیح می‌دهد ...

درگیری میان فیسبوک و اپل همچنان ادامه دارد و در جدیدترین اقدام مدیرعامل واتس‌اپ که از زیرمجموعه‌های فیسبوک به حساب می‌آید، صحبت‌های تندی را علیه سازنده آیفون مطرح کرده است. او می‌گوید اپل ترجیح می‌دهد که اندروید هیچ کاربری نداشته باشد.

«ویل کاتکات» مدیرعامل - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان - واتس‌اپ در مصاحبه با پادکست Big Technology حرف‌های زیادی درباره اپل زده است. او می‌گوید اپل در اجرای قابلیت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان - برچسب‌های حریم خصوصی تبعیض قائل می‌شود و در حقیقت دنبال این است که همه فقط - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان - آیفون داشته باشند.: «گمان می‌کنم اپل ترجیح می‌دهد که همه از آیفون استفاده کنند، در واقع این مسئله روشن و واضح است. اگر به جایی مثل ایالات متحده نگاه کنید، می‌بینید که اکثر مردم آیفون دارند، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان - و اگر بقیه هم آیفون داشتند تجربه پیام‌رسانی روی iMessage بهتر می‌شود.»

آقای کاتکات افزود: «مطمئنا یکی از علایق راهبردی اپل این است که مردم از چیزی مثل واتس‌اپ استفاده نکنند چون می‌خواهند مردم گوشی‌های اندرویدی نداشته باشند.» مدیرعامل واتس‌اپ در گفتگو پیرامون برچسب‌های حریم خصوصی گفت صرف‌نظر از اهداف این برچسب‌ها، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان - واتس‌اپ با iMessage رقابت می‌کند و تعداد - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان - کاربران آمریکایی iMessage از واتس‌اپ بیشتر است: «وقتی iMessage را دانلود می‌کنید برچسبی نمی‌بینید چون iMessage را دانلود نمی‌کنید و این سرویس به صورت پیش‌فرض روی دستگاه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان - وجود دارد. ما هم - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان - به همین - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان - اعتراض داشتیم.»

تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان

کاتکارت در بخش دیگری از این مصاحبه گفت از یک گوشی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان - اندرویدی استفاده می‌کند: «من از یک گوشی اندرویدی استفاده می‌کنم چون - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان - اگر به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان - پایگاه کاربری واتس‌اپ نگاه کنید، عمده کاربران ما اندرویدی هستند. من آیپد هم دارم، و تا سال‌ها از آیفون استفاده می‌کردم، اما - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان - واقعا می‌خواهم به همان شکلی که خیلی از مردم از محصولاتشان - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان - استفاده می‌کنند از دستگاهم استفاده کنم، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان - پس اندروید دارم. بسیاری از مردم از هر دو پلتفرم استفاده می‌کنند یا مدام جابه‌جا می‌شوند چون ما محصولاتمان را برای هر دو پلتفرم می‌سازیم.»

او همچنین ادامه داد: «اگر مردم به سراغ چیزی مثل واتس‌اپ یا سایر سرویس‌ها بروند راحت‌تر می‌توانند بین آیفون و اندروید جابه‌جا شوند.» ولی احتمالا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر اسدآباد استان همدان - اپل خواهان چنین رویه‌ای نیست و دوست ندارد که کاربران به راحتی بتوانند از اکوسیستم اپل به اندروید مهاجرت کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone