تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13272.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از لپ تاپ ردمی بوک پرو ۱۵ با پردازنده نسل یازدهم اینتل رونمایی کرد

اوایل اسفندماه شیائومی از جدیدترین لپ تاپ های سری ردمی بوک پرو در ۶ پیکربندی مختلف رونمایی کرد. اکنون نوبت معرفی عضو دیگری از این خانواده یعنی ردمی بوک پرو ۱۵ با بهره مندی از ...

اوایل اسفندماه شیائومی از جدیدترین لپ تاپ های سری ردمی بوک پرو در ۶ پیکربندی مختلف رونمایی کرد. اکنون نوبت - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سنندج استان کردستان - معرفی عضو دیگری از این خانواده یعنی ردمی بوک پرو ۱۵ با بهره مندی از پردازنده نسل یازدهم اینتل و نمایشگر ۳.۲k رسیده است.

لپ تاپ ردمی بوک پرو ۱۴ که چند هفته قبل رونمایی شد که از پردازنده نسل  یازدهم تایگر لیگ اینتل Core i5 و i7 و پردازشگر گرافیکی انویدیا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سنندج استان کردستان - جی‌فورس MX450 بهره می برد. شیائومی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سنندج استان کردستان - تصمیم گرفته نسخه ۱۵ اینچی همین سری را نیز مشابه مدل ۱۴ اینچی با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سنندج استان کردستان - پردازنده نسل یازدهم اینتل i7 و گرافیک انویدیا  MX450 در دسترس کاربران قرار دهد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سنندج استان کردستان

لپ‌تاپ‌های جدید سری ردمی بوک پرو از ویژگی‌های برجسته‌ای مانند نمایشگر با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز بهره می‌برند. به علاوه نمایشگرهای جدید از طیف رنگی ۱۰۰ درصد sRBG نیز پشتیبانی کرده و دارای زاویه دید ۱۷۸ درجه و تاییدیه TUV برای انتشار پایین نور - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سنندج استان کردستان - آبی و DC Dimming هستند.

نمایشگر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سنندج استان کردستان - ۱۵ اینچی ردمی بوک پرو ۱۵ برای گیمرها از جذابیت بسیار بیشتری برخوردار است. به علاوه با توجه به اینکه دستگاه مجهز به نمایشگری با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز است، می تواند به محبوبیت بیشتر آن کمک کند. در نظر داشته باشید که نمایشگر مدل لپ تاپ ردمی بوک پرو ۱۴ از نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتز بهره می برد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سنندج استان کردستان

لپ‌تاپ جدید ردمی بوک پرو ۱۵ مجهز به رم ۱۶ گیگابایتی ۳۲۰۰ مگاهرتزی DDR4  و حافظه ۵۱۲  گیگابایتی PCIe SSD است. به علاوه لپ تاپ جدید از باتری ۷۰ وات ساعتی بهره می برد که از طریق پورت USB Type C با شارژر ۱۰۰ واتی به سرعت شارژ شود. براساس اعلام شرکت، باتری ردمی بوک پرو ۱۵ در عرض فقط ۳۰ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر سنندج استان کردستان - دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ می شود.

لپ تاپ ردمی بوک پرو ۱۵ با قیمت پایه ۷۵۸ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه قوی‌تر این سری نیز با قیمت ۹۶۸ دلار به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone