تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  2. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  3. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13268.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

هواوی به‌زودی عرضه جهانی کامپیوتر رومیزی MateStation S را آغاز می‌کند

هواوی اولین PC رومیزی خود را نوامبر ۲۰۲۰ در چین معرفی کرد. این شرکت حالا از طریق اکانت رسمی خود در توییتر اعلام کرده که به دنبال عرضه جهانی کامپیوتر MateStation S است. غول بزرگ ...

هواوی اولین PC رومیزی خود را نوامبر ۲۰۲۰ در چین معرفی کرد. این شرکت حالا از - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت جام استان خراسان - طریق اکانت رسمی خود در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت جام استان خراسان - توییتر اعلام کرده - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت جام استان خراسان - که به دنبال عرضه جهانی کامپیوتر MateStation S است.

غول بزرگ صنعت فناوری چین در شبکه اجتماعی توییتر به مخاطبان خود گفت که به‌زودی اولین کامپیوتر رومیزی خود را به بازارهای خارج از چین عرضه می‌کند. این شرکت پارسال از دستگاهی به نام MateStation B515 رونمایی کرد و آن - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت جام استان خراسان - را برای شرکت‌ها و سازمان‌های دولتی به بازار فرستاد. ولی با توجه به پوستری که از MateStation - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت جام استان خراسان - S منتشر شده، به نظر می‌رسد که این دستگاه ظریف‌تر از B515 است.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت جام استان خراسان

سری MateStation S با هدف پوشش بازار مصرف‌کنندگان عادی طراحی شده است. - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت جام استان خراسان - هواوی در این سری قابلیت‌هایی مثل آنتن وای‌فای دوگانه، بلوتوث ۵.۰، یک درگاه USB-C (USB 2.0)، یک درگاه - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت جام استان خراسان - USB-A (USB 3.2 Gen 2) و یک جک هدفون را ارائه می‌کند. این محصول دارای قابلیت کنترل هوشمند - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت جام استان خراسان - دماست که می‌تواند بر اساس - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت جام استان خراسان - دمای سیستم سرعت فن را تنظیم کند. علاوه بر این، باله‌هایی برای توزیع نامتقارن - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت جام استان خراسان - حرارت روی این دستگاه طراحی شده که به کنترل بهینه‌تر دما کمک می‌کند.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت جام استان خراسان

هواوی MateStation S را با یک مانیتور ۲۳.۸ اینچی عرضه می‌کند که از پنلی از نوع IPS با نسبت صفحه به بدنه ۹۰ درصدی، وضوح FHD معادل ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی، نسبت تصویر ۱۶ به ۹، نور زمینه LED و نسبت کنتراست ۱۰۰۰ به ۱ بهره می‌برد. این مانیتور از مرکز بین‌المللی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر تربت جام استان خراسان - TUV Rheinland هم مجوز گرفته تا کمترین آسیب را به چشم وارد کند. به‌علاوه، هواوی یک کیبورد و موس را همراه کامپیوتر خود عرضه می‌کند.

MateStation S با پردازنده AMD Ryzen 5 4600G APU، هشت گیگابایت رم ۳۲۰۰ مگاهرتزی DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه M.2 SSD به بازار می‌آید. این سیستم به‌صورت پیش‌فرض از ویندوز ۱۰ بهره می‌برد و از قابلیت‌هایی مثل Huawei Share برخوردار است. قیمت این دستگاه هنوز اعلام نشده، اما انتظار داریم که هواوی خیلی زود آن را اعلام کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone