تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  4. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13263.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات: کیفیت اینترنت به زودی به حالت عادی برمی‌گردد

افت کیفیت و سرعت اینترنت در روزهای اخیر باعث شکایت بسیاری از کاربران شده و برخی شایعات نیز بر این موضوع دامن می‌زند که کاهش سرعت اینترنت در ساعات شبانگاهی از عمد انجام می‌شود. پیگیری‌های ...

افت کیفیت و - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - سرعت اینترنت در روزهای اخیر باعث شکایت بسیاری از کاربران شده و برخی شایعات نیز بر این موضوع دامن می‌زند که کاهش سرعت اینترنت در ساعات شبانگاهی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - از عمد انجام می‌شود. پیگیری‌های دیجیاتو حکایت از این دارند که افت کیفیت و سرعت اینترنت به خاطر اختلال در مسیر ارتباطات بین‌الملل زیرساخت است که امکان حل آن نیز به خاطر مانور نیروهای دریایی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - ناتو - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - تا اوایل فروردین ماه وجود ندارد؛ هرچند در هفته جاری با جایگزینی مسیر، نیمی از مشکل حل می‌شود.

یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات به دیجیاتو می‌گوید ایران نزدیک ۸۵۰ گیگابیت ظرفیت پهنای باند را نزدیک کانال سوئز از داده است: «به علت مانور نظامی که در این منطقه وجود دارد نمی‌توانیم آن را - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - تا اوایل فروردین تعمیر کنیم. در این بازه زمانی، کشتی‌های زیرساختی اجازه تردد ندارند.»

او به دیجیاتو می‌گوید وزارت ارتباطات تقاضای - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - رزرو - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - کرده اما در ابتدای امر شورای عالی فضای مجازی با این مساله موافقت نکرده است: «با وجود اینکه وزارت ارتباطات تعهد کرده بود هیچ هزینه اضافه‌ای برای عرضه اینترنت نگیرد و با هزینه سرفصل قبلی اینترنت به فروش برسد اما با رزرو ۸۵۰ گیگ ظرفیت پهنای باند موافقت نشد. در نهایت با افزایش ظرفیت ۴۰۰ گیگابیتی موافقت شد که همین - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - مسئله در روزهای اخیر چالش به وجود آورد.»

او اعلام می‌کند وزارت ارتباطات در تلاش است که ۴۰۰ گیگابیت ظرفیتی که مجوزش را گرفته‌اند را قبل از عید و در هفته جاری به شبکه ارتباطی کشور اضافه کنند. از سوی دیگر به گفته این منبع آگاه، مشکلات مربوط به تعمیرات نیز در بدترین حالت اواخر - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - عید حل می‌شود. - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - در بهترین حالت هم شاید - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - تا ۸ فروردین مشکلات مسیر اصلی حل شود.

علت مخالفت اولیه با جایگزینی ظرفیت ۸۵۰ گیگابیتی پهن باند مشخص نیست. یک احتمال این است که نگرانی از «افزایش بی‌رویه‌ی پهنای باند پس از تعمیرات مسیر اصلی» وجود داشته است. گفتنی‌ست که در ماه‌های اخیر مخالفت‌هایی با افزایش پهنای باند در کشور - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - توسط برخی مقامات رخ داده بود؛ به گونه‌ای که - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - گفته - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - می‌شد یکی از دلایل به دادگاه فراخوانده - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - شدن وزیر ارتباطات همین موضوع بوده است. کار به جایی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - رسید که «حسن روحانی» رئیس جمهوری کشورمان نیز در این باره گفته بود که خودش شخصا دستور افزایش پهنای باند را صادر کرده است. او گفته بود: «اگر کسی قرار است بابت این افزایش پهنای باند مواخذه شود، من باید جواب پس دهم نه وزیر ارتباطات.»

این منبع آگاه در پاسخ به سوال دیگر دیجیاتو که چرا شب‌ها بیشتر مشکل مربوط به کندی اینترنت مشهود است، اعلام - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جویبار استان مازندران - کرد که علت کندی اینترنت در شب‌ها به خاطر پیک مصرف مردم از اینترنت است و ارتباطی به دخالت‌ها یا تعیین سیاست خاصی ندارد: «وقتی اینترنت به پیک مصرف خود می‌رسد این اتفاق می‌افتد که ناگهان همگی سرعت اینترنت‌شان کاهش پیدا می‌کند مخصوصا در شرایط فعلی که کشور با مشکل پهنای باند روبه‌روست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone