تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13254.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از نسخه کم‌صدای سیستم تهویه مطبوع «میجیا» رونمایی کرد

شرکت شیائومی یک سیستم تهویه مطبوع جدید به نام «MIJIA Air-conditioner Sleep Version» را معرفی کرده که صدای آن به ۱۸ دسی‌بل می‌رسد و ۳۲۲ دلار قیمت دارد. این سیستم تهویه مطبوع شیائومی از قابلیت ...

شرکت شیائومی یک سیستم تهویه مطبوع جدید به نام «MIJIA Air-conditioner Sleep Version» را - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان - معرفی کرده که صدای آن به ۱۸ دسی‌بل می‌رسد و ۳۲۲ دلار قیمت دارد.

این سیستم تهویه مطبوع شیائومی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان - از قابلیت کنترل هوشمند باد، آرامش، سطح جدیدی از بهره‌وری انرژی و صرفه‌جویی در مصرف انرژی بهره - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان - می‌برد. ریموت کنترل این محصول به یک دکمه اختصاصی مجهز شده که حالت خواب را فعال می‌کند.

زمانی که کاربر این حالت را فعال می‌کند، صدای آن در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان - هنگام کار به ۱۸ دسی‌بل کاهش - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان - پیدا می‌کند و همچنین نور نمایشگر آن بطور خودکار خاموش می‌دهد. علاوه بر این موارد، باد دیگر بطور مستقیم - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان - به افراد نمی‌خورد تا برای خواب به یک محیط ایده‌آل دسترسی پیدا کنند.

دمای بدن انسان در طول خواب بطور مداوم تغییر می‌کند. در ابتدا دما از ۳۷ درجه به آرامی کاهش پیدا می‌کند و در ۵ صبح به کمترین میزان یعنی ۳۵ درجه می‌رسد. سپس به مرور دمای بدن - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان - افزایش پیدا می‌کند. در همین راستا، سیستم تهویه مطبوع - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان - جدید شیائومی متناسب با ریتم شبانه‌روزی بدن کار می‌کند و قادر به تنظیم دمای خانه از زمان شروع خواب - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان - تا پیش از - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان - بیداری است.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان

نسخه جدید سیستم تهویه مطبوع میجیا را می‌توان برای بررسی وضعیت خواب، به دستبند هوشمند می بند متصل کرد تا بطور هوشمند حالت خواب این دستگاه روشن و خاموش شود. این ویژگی یک - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان - محیط خواب آرام را برای افراد فراهم می‌کند.

قدرت این سیستم تنها به ۱ اسب بخار می‌رسد و برای یک اتاق خواب ۱۰ تا ۱۵ متری مناسب است. میزان AFP این محصول برابر ۵.۱۳ است که سطح جدیدی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان - از بهره‌وری انرژی را ارائه می‌کند. این محصول در کنار مصرف انرژی پایین، دوستدار محیط زیست هم محسوب می‌شود.

این سیستم - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان - تهویه مطبوع شیائومی از کنترل دقیق ۰.۵ درجه سلسیوس پشتیبانی می‌کند و به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان - نسل جدید فناوری کنترل دوگانه دما و رطوبت - تعمیرات یخچال سیلور در شهر جوانرود استان کردستان - مجهز شده است. در نهایت باید به پشتیبانی این محصول از اپ کنترل میجیا و همچنین دستیار صوتی XiaoAI اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone