تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای یخچال ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  4. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13265.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اولین گوشی تاشوی اوپو احتمالا تا سه ماه دیگر از راه می‌رسد

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که تولیدکننده چینی اوپو در حال طی کردن آخرین مراحل عرضه اولین گوشی تاشوی خود است و احتمالا تا پایان ماه ژوئن یا اوایل ژوئیه ۲۰۲۱ شاهد عرضه رسمی آن خواهیم بود. ...

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که تولیدکننده چینی اوپو در حال طی کردن آخرین مراحل عرضه اولین گوشی تاشوی خود است و احتمالا تا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گالیکش استان گلستان - پایان ماه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گالیکش استان گلستان - ژوئن یا اوایل ژوئیه ۲۰۲۱ شاهد عرضه رسمی آن خواهیم بود.

به نظر می‌رسد رقابت برای ارائه موبایل با صفحه نمایش تاشو در سال ۲۰۲۱ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برخی شرکت‌های چینی از جمله شیائومی، ویوو و اوپو و همچنین گوگل گوشی‌های تاشوی خود را در آینده معرفی می‌کنند. با این وجود باید توجه کرد که زمان رسمی عرضه این گوشی‌ها هنوز مشخص نشده اما برخی شایعات از عرضه گوشی تاشوی اوپو تا پایان ماه ژوئن سال جاری خبر می‌دهند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گالیکش استان گلستان

از طرف دیگر، غول فناوری چینی هواوی، به تازگی گوشی تاشوی هواوی میت X2 را با قیمت ۲۷۸۰ دلار به بازار عرضه کرده و همچنین سامسونگ گوشی‌های گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ را با نمایشگر تاشو در سال جاری عرضه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گالیکش استان گلستان - خواهد کرد. بسیاری از گزارش‌ها از هواوی و سامسونگ به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گالیکش استان گلستان - عنوان پیشتازان ارائه‌دهنده گوشی‌های تاشو - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گالیکش استان گلستان - یاد می‌کنند.

با وجود گوشی‌هایی که اخیرا توسط تولید‌کنندگان عرضه شده‌اند، حدس و گمان‌هایی وجود دارد که عنوان می‌کند اکثر گوشی‌های تاشوی آینده، با صفحه‌نمایش تاشو به سمت داخل عرضه خواهند شد. هواوی پیش از این موبایل میت ایکس را با نمایشگر تاشو رو به بیرون عرضه کرد اما به دلیل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گالیکش استان گلستان - برخی مشکلات فنی این نمایشگرها، تصمیمش را برای نسل جدید آن تغییر داد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گالیکش استان گلستان

گوشی‌های با صفحه‌نمایش تاشو، نظرات مختلفی از سوی مصرف‌کنندگان دریافت کرده‌اند. به عقیده بسیاری از کاربران، گوشی‌های با نمایشگر تاشو از لحاظ ابعاد و اندازه بسیار جمع و جور هستند و این - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گالیکش استان گلستان - موضوع دوام و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد، اما بسیاری از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گالیکش استان گلستان - مصرف‌کنندگان دیگر معتقدند که این دسته از گوشی‌ها بسیار شکننده هستند و کارایی کمی دارند. با این وجود به - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گالیکش استان گلستان - نظر می‌رسد بازار موبایل‌‌هایی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر گالیکش استان گلستان - که از نمایشگر تاشو برخوردارند، در آینده جذابیت بیشتری خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone