تعمیرات یخچال سیلور در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13259.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

گوگل بخاطر ردیابی کاربران در حالت ناشناس کروم، با پرونده قضایی مواجه می‌شود

گوگل به علت ردیابی کاربران در حالت ناشناس (Incognito) مرورگر کروم با یک پرونده روبه‌رو می‌شود و باید از خود دفاع کند. طبق گزارش اخیر بلومبرگ، قاضی «لوسی کوه» درخواست گوگل برای رد این پرونده ...

گوگل به علت ردیابی کاربران در حالت ناشناس (Incognito) مرورگر کروم با یک پرونده روبه‌رو می‌شود و باید از خود دفاع کند.

طبق گزارش اخیر بلومبرگ، قاضی «لوسی کوه» درخواست گوگل برای رد این پرونده را - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چمستان استان مازندران - رد کرده. طبق تشخیص قاضی کوه، گوگل بدون اطلاع کاربران به جمع‌آوری - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چمستان استان مازندران - داده‌های آن‌ها - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چمستان استان مازندران - در زمان فعال بودن حالت ناشناس مرورگر کروم ادامه داده که همین موضوع، باعث ادامه پیگیری پرونده - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چمستان استان مازندران - می‌شود.

شرکت‌کنندگان اصلی در دادرسی، گوگل را به گمراه کردن کاربران متهم کرده‌اند. به گفته آن‌ها، این غول جستجوی اینترنتی به کاربران گفته که اطلاعات آن‌ها خصوصی باقی می‌ماند، با این حال رفتار آن‌ها را تحت نظر داشته است.

به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چمستان استان مازندران - گفته گوگل، کاربران با سیاست حفظ حریم خصوصی این کمپانی موافقت کرده‌اند و از جمع‌آوری داده‌ها اطلاع داشته‌اند. طبق - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چمستان استان مازندران - گزارش‌ها، حالت ناشناس به معنای نامرئی بودن - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چمستان استان مازندران - نیست و وب‌سایت‌ها همچنان می‌توانند فعالیت‌های کاربران را ببینند.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر چمستان استان مازندران

در حال حاضر نمی‌دانیم این پرونده به موفقیت می‌رسد یا خیر و اینکه در صورت پیروزی شاکیان در دادگاه، تغییر قابل توجهی در حالت ناشناس مرورگر - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چمستان استان مازندران - کروم ایجاد - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چمستان استان مازندران - می‌شود یا خیر. این احتمال وجود دارد که گوگل به افراد غرامت پرداخت کند، چرا که اغلب پیروزی در چنین پرونده‌هایی به معنای - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چمستان استان مازندران - پرداخت خسارت به کاربران - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چمستان استان مازندران - خواهد بود.

حالت ناشناس محدودیت‌های مخصوص به خود را دارد - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چمستان استان مازندران - و اگرچه مانع از قرارگیری وب‌سایت‌ها در تاریخچه جستجوی عادی و کوکی‌ها می‌شود، اما تمام ترافیک‌های قابل شناسایی را مسدود نمی‌کند.

بسیاری از کاربران احتمالا از عملکرد دقیق حالت ناشناس اطلاع ندارند. در همین راستا شاید پرونده اخیر گوگل را مجبور به شفافیت بیشتر درباره این حالت کند و این غول جستجوی اینترنتی اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد.

در این پرونده همچنین از گوگل به علت قرارگیری اطلاعات مهم در بخش نامناسبی از شرایط استفاده از سرویس‌ها، انتقاد شده. افراد بسیار کمی حاضر به مطالعه تمام شرایط هستند که همین موضوع برای حریم خصوصی آن‌ها می‌تواند دردساز - تعمیرات یخچال سیلور در شهر چمستان استان مازندران - شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone