تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  3. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  4. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13248.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

آیفون ۱۳ احتمالا با حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از راه می‌رسد

سری آیفون ۱۳ که طبق معمول باید پاییز سال آینده معرفی شود، احتمالا علاوه بر سیستم فیس آیدی برای اولین بار از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد. اپل از زمان آیفون X ...

سری آیفون ۱۳ که طبق معمول باید پاییز سال آینده معرفی شود، احتمالا علاوه بر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تایباد استان خراسان - سیستم فیس آیدی برای اولین بار از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد. اپل از زمان آیفون X حسگر اثر انگشت را از گوشی‌های خود کنار گذاشته بود.

به گفته «اندرو گاردینر» و سه تن از همکاران تحلیل‌گر او در شرکت Barclays، خانواده آیفون ۱۳ ناچ کوچک‌تری خواهد داشت و اسکنر لایدار همچنان محدود به مدل‌های پرو می‌ماند. این شرکت می‌گوید گزارش جدید خود را طی گفتگوهای طولانی با تامین‌کنندگان بازار در هفته‌های اخیر تهیه کرده است.

تحلیل‌گران Barclays باور دارند که کاهش اندازه ناچ در آیفون ۱۳ منجر به فشرده‌تر شدن سیستم نور ساخت‌یافته فیس آیدی می‌شود. البته آن‌ها اشاره می‌کنند که بزرگ‌ترین تغییر احتمالا در سال ۲۰۲۲ از راه می‌رسد، چون اپل ظاهرا می‌خواهد در فیس آیدی از فناوری «زمان پرواز» استفاده کند تا اندازه این سیستم کوچک‌تر شود. این پیش‌بینی با گزارش - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تایباد استان خراسان - قبلی مینگ-چی کو مطابقت دارد؛ او گفته بود - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تایباد استان خراسان - که حداقل برخی از مدل‌های آیفون ۲۰۲۲ می‌توانند - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تایباد استان خراسان - نمایشگری با دوربین سلفی حفره‌ای شبیه گوشی‌های سامسونگ داشته باشند.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تایباد استان خراسان

تحلیل‌گران شرکت Barclays معتقدند که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تایباد استان خراسان - اپل در آیفون‌های ۲۰۲۱ از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند. خبر بازگشت تاچ آیدی چند وقتی است که در شایعات شنیده می‌شود. مینگ-چی کو در سال ۲۰۱۹ گفته بود که اپل در سال ۲۰۲۱ می‌خواهد ترکیبی از فیس آیدی و حسگر اثر انگشت را ارائه کند، ولی در یادداشت اخیر او به این نکته اشاره‌ای نشده بود. «مارک گرمن» از بلومبرگ و «جوآنا استرن» از وال استریت ژورنال هم مدعی شده بودند که اپل - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تایباد استان خراسان - مشغول آزمایش حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر روی حداقل یکی از مدل‌های آیفون ۱۳ است.

تحلیل‌گران شرکت Barclays اولین کسانی بودند که از - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تایباد استان خراسان - حذف آداپتور شارژر در جعبه آیفون ۱۲ خبر دادند. آن‌ها قبلا هم در زمان معرفی آیفون ۸ و آیفون X از عرضه ویژگی True Tone، در زمانی آیفون XS و XR از حذف جک هدفون و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تایباد استان خراسان - در زمان معرفی آیفون ۱۱ از حذف - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر تایباد استان خراسان - 3D Touch خبر داده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone