تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13251.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

پوشش بیمه تکمیلی به خدمات اسنپ‌دکتر اضافه شد

استفاده از خدمات بمیه‌های تکمیلی در اسنپ دکتر میسر شد و در حال حاضر همکاری با بیمه سامان در آن آغاز شده و به زودی بیمه‌های دیگری نیز به آن افزوده خواهد شد. با اضافه ...

استفاده از خدمات بمیه‌های تکمیلی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - در اسنپ دکتر میسر شد و در حال حاضر همکاری با بیمه سامان در آن آغاز شده و به زودی بیمه‌های دیگری نیز به آن افزوده خواهد شد. با اضافه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - شدن این قابلیت به اسنپ‌دکتر کاربران می‌توانند به طور رایگان رایگان از پزشکان متخصص، مشاوره پزشکی آنلاین بگیرند و هزینه‌های درمانی توسط بیمه تکمیلی پرداخت می‌شود.

در دوران - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - کرونا استفاده از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - خدمات آنلاین پزشکی یکی از نیازهای اصلی مردم شده و این نوع فعالیت‌ها در اکوسیستم استارتاپی کشور زیاد شده است. یکی از این  سرویس «پزشک و مشاور» اپلیکیشن اسنپ است که کار خود را از مدتها پیش آغاز کرده و توانسته با ارائه خدمات گوناگون، به مشتریان سرویس‌های گوناگونی در زمینه سلامت ارائه کند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان

در این بین تامین هزینه‌های درمان دغدغه مهم دیگری - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - است که با کمک بیمه‌های درمانی می‌توان به آن پاسخ داد. - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - اسنپ‌دکتر برای پاسخ به این دغدغه کاربران با کمک بیمه سامان برای اولین بار در کشور امکان استفاده از بیمه تکمیلی را در خدمات آنلاین پزشکی خود فراهم کرده است.

در حال حاضر دارندگان بیمه تکمیلی سامان که بیمه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - تکمیلی انفرادی هم ارائه می‌کند، می‌توانند در سراسر کشور از خدمات درمانی آنلاین اسنپ‌دکتر بهره‌مند شوند. بیمه‌شدگان می‌توانند با استفاده از باقی‌مانده پوشش ویزیت در بیمه نامه، تا سقف ۱۵۰ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - هزارتومان یا ۵  بار مشاوره رایگان با پزشک متخصص از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - خدمات اسنپ‌دکتر - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - استفاده کنند. برای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - استفاده از این سرویس کافی است در اپلیکیشن اسنپ، گزینه «پزشک و مشاور» را انتخاب کنید.

استفاده از خدمات پزشکی از راه دور گرچه در بسیاری از کشورهای دنیا یک راهکار جدید محسوب نمی‌شود، اما پوشش بیمه برای این خدمات هنوز - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - به عنوان یک چالش مهم شناخته می‌شود. با توجه به شیوع کرونا و نیاز مردم به - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - استفاده از خدمات درمانی از راه دور به نظر می‌رسد زمان آن فرا رسیده تا تصمیم‌گیرندگان این حوزه با این چالش روبه‌رو شوند - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گالیکش استان گلستان - و نیاز مردم به عنوان یک اولویت مهم در نظر گرفته شود. استفاده از بیمه‌های تکمیلی برای خدمات درمانی آنلاین می‌تواند در این شرایط بحرانی به کاهش رفت‌وآمدهای غیرضروری کمک کند و نیازهای درمانی کاربران را برطرف کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone