تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13256.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

هوش مصنوعی جدید فیسبوک محتوای درون ویدیوها را درک می‌کند

فیسبوک از پروژه‌ای به نام «یادگیری از ویدیوها» رونمایی کرده که در آن، از هوش مصنوعی برای درک و یادگیری صدا، متن و تصویر در ویدیوهای عمومی کاربران در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود. فیسبوک با این ...

فیسبوک از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریمان استان خراسان - پروژه‌ای به نام «یادگیری از ویدیوها» رونمایی کرده که در - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریمان استان خراسان - آن، از هوش مصنوعی برای درک و یادگیری صدا، متن و تصویر در ویدیوهای عمومی کاربران در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود.

فیسبوک با این پروژه چندین هدف را دنبال می‌کند که برای مثال می‌توان به بهبود سیستم‌های هوش مصنوعی این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریمان استان خراسان - شبکه اجتماعی برای پیشنهاد محتوا و اجرای سیاست‌ها اشاره کرد. اگرچه این پروژه در مراحل ابتدایی قرار دارد، اما تا به اینجای کار هم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریمان استان خراسان - عملکرد مناسبی داشته است.

به گفته فیسبوک، از این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریمان استان خراسان - فناوری برای بهبود پیشنهادات در Reels اینستاگرام استفاد شده و توانسته ویدیوهای مشابه را به کاربران توصیه کند. این فناوری در خطاهای تشخیص گفتار هم نتایج مناسبی از خود - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریمان استان خراسان - نشان داده که می‌تواند ویژگی زیرنویس خودکار را تقویت کند و همچنین شناسایی نفرت‌پراکنی در ویدیوها را ساده‌تر می‌کند.

این شبکه اجتماعی اعلام کرده که این پروژه به عدم وابستگی پژوهشگران حوزه هوش مصنوعی به داده‌های برچسب‌گذاری شده کمک می‌کند. این پروژه بخشی از تلاش فیسبوک برای ساخت سیستم‌هایی است که همانند انسان‌ها یاد می‌گیرند. در همین راستا، پروژه یادگیری از ویدیوها تجارب جدیدی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریمان استان خراسان - را فراهم می‌کند، البته این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریمان استان خراسان - کمپانی جزئیات بیشتری درباره آن‌ها منتشر نکرده است.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریمان استان خراسان

طبق اعلام فیسبوک، این پروژه ویدیوها را در زبان‌های مختلف و تقریبا از هر کشوری می‌بیند. این ویژگی منجر به افزایش دقت سیستم‌های هوش مصنوعی می‌شود. علاوه بر این، با فرهنگ‌ها و زبان‌های کشورهای مختلف سریعتر سازگار می‌شود.

این شبکه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریمان استان خراسان - اجتماعی در هنگام کار با این هوش مصنوعی، حفظ حریم خصوصی را هم مدنظر قرار می‌دهد. این کمپانی در حال ساخت و حفظ بنیادی برای حریم خصوصی است - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریمان استان خراسان - که از راه‌های خودکار برای حفظ حریم خصوصی استفاده می‌کند:

«با تعبیه آن در سطح زیرساخت، می‌توانیم بطور مداوم شرایط حفظ حریم خصوصی را در سیستم‌های خود اعمال و همچنین از تلاش‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریمان استان خراسان - مختلف مانند هوش مصنوعی پشتیبانی کنیم. این موضوع شامل حفاظت فنی از داده‌ها در چرخه حیات آن‌ها - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریمان استان خراسان - می‌شود.»

درک آنچه در ویدیوها می‌گذرد، می‌تواند برای سیستم‌های هوش مصنوعی بسیار دشوار باشد. وجود نویز در پس زمینه، درک گفتار و همچنین تغییر زبان را برای چنین سیستم‌هایی سخت می‌کند. با این وجود، فیسبوک می‌خواهد با پروژه جدیدش بر این مشکلات غلبه کند. این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریمان استان خراسان - شبکه اجتماعی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر فریمان استان خراسان - در گذشته هم هوش مصنوعی توسعه داده بود که برای آموزش، به کمک انسانی کمی نیاز دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سیندخت نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
ولیعصر فریمان هم سرویس کار یخچال بلومبرگ دارید.
پاسخ: بله در ولیعصر شهر فریمان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone