تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13270.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Zooba؛ مبارزه در باغ‌وحش

هر کسی که اهل بازی‌های موبایلی و آنلاین باشد حداقل یک بار پایش به بازی‌های بتل رویال باز شده است. این بار به سراغ بازی بتل رویالی رفتیم که در آن حیوانات با هم رو ...

هر کسی که اهل بازی‌های موبایلی و آنلاین باشد حداقل یک بار پایش به بازی‌های بتل رویال باز شده است. این بار به سراغ بازی بتل رویالی رفتیم که در آن حیوانات با هم رو در رو می‌شوند. بنابراین اگر شما هم - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان - از طرفداران بتل‌رویال هستید در این مطلب با ما همراه - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان - باشید تا - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان - نگاهی به بازی Zooba داشته باشیم که در یک باغ‌وحش اتفاق می‌افتد و شباهت عجیبی هم با بازی Brawl Stars دارد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان

شباهت بازی Zooba  با بازی Brawl Stars که ساخته‌ی سوپرسل است، در نگاه اول توجه هر بیننده‌ای را جلب می‌کند اما به این معنی نیست که شاهد هیچ محتوای جدیدی نباشیم. منوها، ظاهر کلی بازی و بخش‌هایی از گیم‌پلی مشابه بازی Brawl Stars هستند اما جزئیاتی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان - مثل کاراکترها، داستان و مپ کاملا متفاوت هستند و یک بازی مجزا را شکل داده اند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان

مثل هر بتل‌رویال دیگری، با چند بازیکن دیگر در یک - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان - نقشه قرار دارید و باید بقیه را حذف کنید و تنها خودتان یا تیم‌تان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان - از زمین بازی جان سالم به در ببرید. هر کاراکتر قدرت و سلاح منحصر به خود را دارد اما - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان - اگر بازیکنی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان - را - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان - بکشید می‌توانید سلاحش را بردارید و بازی را با سلاحی که به دست آورده‌اید، ادامه بدهید. نقشه‌ی باغ‌وحش یا همان زمین رقابت هم ساده و محدود است و به سرعت به آن تسلط پیدا می‌کنید.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان

کنترل‌های بازی روان عمل می‌کنند و مشکل خاصی ندارند اما عادت کردن به آن‌ها و دست پیدا کردن به سرعت‌عمل بالا ممکن است برایتان زمان‌بر باشد زیرا تعداد کنترل‌ها در سمت راست صفحه کمی زیاد است بر خلاف سمت چپ صفحه که فقط برای تعیین جهت و حرکت کاراکتر از آن استفاده می‌شود.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان

کاراکترها را باید از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان - سیستمی به دست بیاورید که تقریبا می‌توان آن را نوعی گیم‌پس به حساب آورد که هر وقت به سطح به خصوصی برسید به شما جایزه می‌دهد. کاراکترها قابل ارتقا هستند و هم میزان قدرت و لول و هم اسکین و ظاهرشان قابل تغییر است. برای این - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان - کار هم می‌توانید از سکه‌هایی استفاده کنید که در بازی به دست آورده‌اید و هم امکان پرداخت‌درون‌برنامه‌ای وجود دارد.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان

گیم‌پلی بازی شامل چهار حالت مختلف با نام‌های Solo ،Trios ،Team و Squad است که به بازیکنان اجازه می‌دهد به صورت یک تا پنج نفره با هم به رقابت بپردازند. بازی به اندازه‌ای طرفدار دارد که هر وقت می‌خواهید وارد یکی از حالت‌ها بشوید بازیکنانی از - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان - سراسر دنیا به شما بپیوندند اما - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان - این امکان هم وجود دارد که بازی را با - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان - دوستانتان تجربه کنید.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان

در کل می‌توان گفت که بازی Zooba یک بازی خوش‌ساخت و موفق است و با توجه به گیم‌پلی روان و طراحی بصری با کیفیتش، ارزش تجربه کردن را دارد. شباهت بازی - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان - با Brawl Stars کاملا واضح است اما سازندگان بازی به قدری در به کارگیری جزئیات متفاوت هوشمندانه عمل کرده‌اند که این شباهت توی ذوق نزند و بازیکنان را ناامید نکند.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان

بنابراین اگر به دنبال یک بتل‌رویال آنلاین هستید که ظاهر فانتزی و بتل‌های کوتاه داشته باشد تا در زمان استراحتتان - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان - به سراغش بروید و تنوعی به لیست بازی‌ها بدهید، بازی Zooba کیفیت مناسبی دارد و می‌تواند راضی‌کننده باشد. می‌توانید این بازی رایگان را از لینک‌های انتهای مطلب دریافت کنید و از آٖن لذت ببرید.

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر تاکستان استان زنجان

Zooba: Zoo Battle Royale Game‪s

سازنده: Wildlife Studios Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 249.8/129 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone