تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10023.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

محققان به رکورد جدیدی در بازدهی تولید هیدروژن از انرژی خورشیدی دست یافتند

هیدروژن خورشیدی انرژی پاکی است که می‌تواند به افزایش پایایی سوخت‌های زمینی کمک کند و پژوهشگران اخیرا موفق به ثبت رکورد جدیدی در تولید پربازده و کم‌هزینه هیدروژن تجدیدپذیر از انرژی خورشیدی شده‌اند. اما این ...

هیدروژن خورشیدی انرژی پاکی است که می‌تواند به افزایش پایایی سوخت‌های زمینی کمک کند و پژوهشگران اخیرا موفق به ثبت رکورد جدیدی در تولید پربازده و کم‌هزینه هیدروژن تجدیدپذیر از انرژی خورشیدی شده‌اند. اما این بازدهی چقدر است؟

محققان دانشگاه - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - ملی استرالیا و دانشگاه نیو ساوت ولز می‌گویند توانسته‌اند به قابلیت تبدیل انرژی خورشیدی به هیدروژن با بازدهی بیشتر از ۲۰ درصد دست پیدا کنند. آن‌ها با ترکیب سلول‌های خورشیدی با مواد کم‌هزینه‌ کاتالیزور توانسته‌اند آب را از طریق فرآیند برق‌کافت به هیدروژن و اکسیژن تجزیه کنند.

دکتر «سیوا کاروتوری» از دانشگاه استرالیا در مصاحبه‌ای می‌گوید رویکرد جدید تیم او ترکیب سلول‌های خورشیدی با برق‌کافت‌های هیدروژنی و تبدیل آن به تک واحدی است که بازدهی تولید را افزایش و هزینه‌های آن را کاهش می‌دهد:

«در یک برق‌کافت متمرکز که روی شبکه برق کار می‌کند، غشاء و الکترودها در چندین لایه – گاها صدها عدد از آن‌ها – به‌صورت پشته در می‌آیند تا ظرفیت تولید لازم حاصل شود و یک سیستم پیچیده شکل بگیرد.»

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان

کاروتوری اظهار می‌کند که در برق‌کافت فوتوولتاییک (PV) مستقیم، واحد منفردی از الکترودها و - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - غشاء می‌تواند به‌صورت مستقیم با سلول‌های PV به یک ماژول هیدروژن خورشیدی ساده تبدیل شود. با این کار نیاز به شبکه برق و برق‌کافت‌ها از بین می‌رود و ضمن کاهش هزینه‌ها بازدهی تبدیل انرژی افزایش می‌یابد.

پژوهشگران تخمین می‌زنند که - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - با این طراحی جدید بتوانند هزینه تولید هیدروژن تجدیدپذیر را به ۲.۳ دلار به ازای هر کیلوگرم برسانند. این - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - نسبت مطابق با استانداردی است که از سوی وزارت انرژی - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - ایالات متحده آمریکا تعیین شده است.

با توجه به این که جهان می‌خواهد تا سال ۲۰۵۰ نشر گازخانه‌های گلخانه‌ای را به صفر برساند، خبر دستیابی به قابلیت تولید هیدروژن خورشیدی آن هم با این بازدهی بالا بسیار امیدوارکننده است. پیش‌تر در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - سال ۲۰۱۷ گروه دیگری از محققان توانسته بودند با پنل‌های خورشیدی شناور روی دریا به روش جذابی برای تولید سوخت هیدروژنی دست یابند. البته آن فناوری - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر تویسرکان استان همدان - همچنان هزینه تولید بسیار بالایی داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone