🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21854.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل از دلایل گرانی تلفن همراه در بازار می‌گوید

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل باور دارد عواملی مانند افزایش تقاضا، کاهش عرضه، افزایش نرخ ارز و مشکلات ثبت سفارش و اقدامات تعدادی از واردکنندگان تلفن همراه در کشور باعث افزایش بی‌رویه قیمت‌ موبایل در بازار ...

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل باور دارد عواملی مانند افزایش تقاضا، کاهش عرضه، افزایش نرخ ارز و مشکلات ثبت سفارش و اقدامات تعدادی از واردکنندگان تلفن همراه در کشور باعث افزایش بی‌رویه قیمت‌ موبایل در بازار شده است؛ افزایشی که به زعم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مریوان استان کردستان - او با حل این مشکلات به زودی درست خواهد شد.

«ابراهیم درستی» امروز در یک گفتگوی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مریوان استان کردستان - رادیویی اعلام کرد در ایران یک و نیم میلیون مصرف گوشی در ماه نیاز است و واردات این کالا در روزهای اخیر به واسطه شیوع کرونا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مریوان استان کردستان - بسیار کمتر شده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مریوان استان کردستان - است.  درستی تاکید دارد بخش تعمیرات و خدمات پس از فروش نیز مشکلات زیادی دارد و گاهی مواقع گوشی‌ها در بدو واردات ضربه خوردگی یا آب خوردگی دارند که اقدام شرکت وارد‌کننده را زیر سوال می‌برد.

او تاکید می‌کند که موبایل یک کالای وارداتی است و نرخ ارز تاثیر مستقیمی روی قیمت گوشی دارد؛ به گفته درستی نمی‌توان با ارز هفده هجده هزار تومان فعلی توقع یک قیمت پیش از عید را از این کالای وارداتی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مریوان استان کردستان - داشت.

اما آیا با این منوال وضعیت بازار درست خواهد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مریوان استان کردستان - شد یا خیر؟ ابراهیم درستی در پاسخ به این سوال می‌گوید که وضعیت به زودی درست خواهد شد اما به شرطی که مشکلات نیز برطرف شوند. او با رد این موضوع که در کالای موبایل چیزی به نام قاچاق وجود دارد که بتوانند بازار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مریوان استان کردستان - را تامین کند، بخش اعظمی از حل شدن این مشکلات را در گروی اقدامات واردکنندگان موبایل می‌داند:

«به خاطر رجیستری در موبایل چیزی به نام قاچاق وجود ندارد و تمامی واردات رسمی است و به همین دلیل وقتی مغازه‌دار جنس ندارد، جنس هم نمی‌فروشد. باید بدانید یک مغازه‌دار اگر گوشی بیشتر بفروشد سود بیشتری می‌کند چرا که تعداد بیشتری می‌فروشد و سودهای با حاشیه کمتر ولی به تعداد بیشتر دارد و به همین دلیل فرضیه احتکار مغازه‌دار رد می‌شود.»

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مریوان استان کردستان

به گفته درستی اگر از شرکت‌های واردکننده گوشی بپرسیم که آیا گوشی که - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مریوان استان کردستان - قبل از عید با ارز ۱۲ هزار تومانی آورده‌اند را با همان نرخ دلار آن زمان حساب می‌کنند یا با نرخ فعلی؛ احتمالا با پاسخ شفافی روبرو خواهیم - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مریوان استان کردستان - شد؛ پاسخی که او در این مصاحبه رادیویی حرفی از آن نزد ولی می‌توان گفت او به صورت تلویحی گرانی موبایل‌ها را به سودجویی برخی واردکنندگان نیز بی‌ربط نمی‌داند:

«۴۰ درصد واحدهای تجاری ایران اجاره‌ای هستند و بیشتر مغازه‌های موبایل نیز به واسطه کارشان نیز به همین منوال اداره می‌شوند. در مغازه‌ها جدا از صاحبان مغازه و تجار، دانشجویان بسیاری به اشتغال در آمده‌اند و شغل این عزیزان با وضعیتی که واردکنندگان به وجود آوردند نیز در خطر است.»

درستی تاکید - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مریوان استان کردستان - دارد باید روی اقدامات واردکنندگان - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مریوان استان کردستان - نظارت بیشتری به وجود بیاید و از آنها پرسیده شود که چرا گوشی‌ها را به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مریوان استان کردستان - قیمت ارزی که پیش‌تر با آن واردات انجام داده‌اند به دست مغازه‌داران نمی‌رسانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone