تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  2. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10024.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ساخت اتاقی که بطور بی‌سیم و از طریق هوا محصولات الکترونیکی را شارژ می‌کند

هدف آرمانی در استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم وارد شدن به اتاقی است که به‌صورت خودکار همه وسایل شما را شارژ کند. حالا محققان توانسته‌اند اتاق ایمنی بسازند که می‌تواند از طریق میدان‌های مغناطیسی با ...

هدف آرمانی در استفاده از فناوری شارژ بی‌سیم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - وارد شدن به اتاقی است که به‌صورت خودکار همه وسایل شما را شارژ کند. حالا محققان توانسته‌اند اتاق ایمنی بسازند که می‌تواند از طریق میدان‌های مغناطیسی با نرخ ۵۰ وات به دستگاه‌های شما برق برساند.

پژوهشگران دانشگاه میشیگان و دانشگاه توکیو با همکاری یکدیگر اتاقی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - ساخته‌اند که برق در هوای آن جریان دارد. این ایده می‌تواند در آینده تمام ساختمان‌ها را پوشش داده و همه اتاق‌ها را به ایستگاه‌های شارژ بی‌سیم تبدیل کند. «الانسون سمپل»، استاد علوم کامپیوتر و مهندسی دانشگاه میشیگان می‌گوید: «این فناوری سطح توان دنیای رایانش همه‌جا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - حاضر - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - را افزایش - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - می‌دهد. از این طریق می‌توانید کامپیوتر خود را هرجا خواستید بگذارید و دیگر نگران شارژ کردن آن نباشید.»

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم
اتاق شارژ بی‌سیمی که در دانشگاه توکیو در دست ساخت است

سمپل ادامه می‌دهد: «این فناوری همچنین می‌تواند کاربردهای پزشکی متنوعی داشته باشد؛ برای مثال دستگاه‌هایی که در قلب کار گذاشته می‌شوند به - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - سیمی نیاز دارند که از داخل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - بدن می‌گذرد و به یک منبع انرژی خارجی وصل می‌شود. فناوری حاضر قادر است ریسک عفونت را کاهش داده و کیفیت زندگی بیماران را بالا ببرد.»

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم
خازن‌های محدودی که داخل دیوارها کار گذاشته می‌شوند

محققان حالا در تلاشند تا اندازه قطعات را آن‌قدر پایین بیاورند که امکان حمل آن‌ها وجود داشته باشد. در گذشته هم نمونه‌هایی از این فناوری وجود داشت، اما خطر آسیب‌رسانی با تشعشعات ریزموج را به وجود می‌آورد. ولی محققان می‌گویند این راهکار کاملا ایمن است. چون سیستم آن‌ها از دستگاه‌هایی به نام خازن محدود استفاده می‌کند. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - این دستگاه‌ها را می‌توان درون شکاف دیوارها کار گذاشت تا میدان‌های مغناطیسی قوی به وجود - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - بیاورند.

این سازوکار نسبت به سایر سیستم‌های شارژ بی‌سیم بهبود چشمگیری داشته است، چون در گذشته فقط می‌توانستیم حجم بالایی از انرژی را در فاصله کوتاه چند - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - میلی‌متری منتقل کنیم یا مقدار کمی انرژی را به فواصل دور برسانیم. - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - پژوهشگران حالا - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر کهک استان قم - می‌خواهند از این فناوری در ساختمان جدیدی در پردیس دانشگاه میشیگان استفاده کنند. با این حال، ظاهرا برای پیاده‌سازی این سیستم در جهان واقعی هنوز سال‌ها فاصله داریم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone