🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  2. سوال: برس یا پارویی چه نقشی در جاروبرقی دارد؟
    پاسخ: برای فرش های سخت و سوح پر از ذرات باید از این برس ها استفاده شود.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31265.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ کارایی موبایل‌هایش را با سنسوری جدید ارتقاء می‌دهد

سامسونگ قابلیت های جدید و متنوعی را برای محصولات سال آینده میلادی در نظر گرفته و ظاهرا یکی از آنها سنسور TOF خواهد بود. بر اساس گزارش رسانه کره ای ETNews موبایل هایی که در صف دریافت ...

سامسونگ قابلیت های جدید و متنوعی را برای محصولات سال آینده میلادی در نظر گرفته و ظاهرا یکی از آنها سنسور - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - TOF خواهد بود.

بر اساس گزارش رسانه کره ای ETNews موبایل هایی که در صف دریافت این - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - فناوری قرار گرفته اند شامل نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ و یکی از گوشی های سری گلکسی A خواهد بود. این نشریه مدعی شده که ماژول مورد بحث اندازه ای مشابه با دوربین موبایل خواهد داشت و در نتیجه ممکن است یکی از سنسورهای به کار رفته در بیاند ایکس باشد.

سنسور مدت پرواز (Time of Flight) یا TOF سیگنالی را به سمت شی ارسال - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - کرده و زمان برخورد آن به هدف و بازگشت را با حسگر ویژه می سنجد. این سنسورها بسته - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - به مکان تعبیه روی بدنه کاربردهای متفاوتی خواهند داشت برای مثال قرارگیری آنها روی پنل جلو به بهینه سازی نقشه سه بعدی از چهره کاربر کمک کرده و بدین طریق امنیت سیستم بازگشایی چهره را ارتقا می بخشد. تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیلاز سوی دیگر با تعبیه سنسور TOF در پنل عقب تجربه - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - واقعیت مجازی یا افزوده بسیار بهتر از ARCore خواهد بود که تنها از دوربین، GPS، شتاب سنج و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - ژیروسکوپ برای نگاشت فضا به صورت سه بعدی استفاده می کند.

به عنوان مثالی از قابلیت هایی که TOF به - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - ارمغان می - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - آورد می توان به حسگر جدید ویوو - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - اشاره کرد که قابلیت نقشه برداری سه بعدی تا فاصله سه متری از شی را دارد. این سنسور جدید ۳۰۰ هزار نقطه حسگر دارد که ۱۰ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - برابر بیشتر از فناوری نور ساخت یافته کنونی است.

از دیگر شایعات پیرامون سری گلکسی اس ۱۰ می توان به ارائه مدلی با نمایشگری ۶.۷ اینچی، پشتیبانی از شبکه های مخابراتی 5G و شش دوربین اشاره کرد که چهار واحد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - از آن در پنل - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر پارس آباد استان اردبیل - عقب جای خواهند گرفت. سه مدل دیگر گلکسی اس ۱۰ با نمایشگرهای ۵.۸ اینچی تخت، ۵.۸ اینچی با لبه خمیده و ۶.۲ با لبه خمیده عرضه خواهند شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone