تعمیرات یخچال میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24196.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

ویوو V17 پرو با دو دوربین سلفی پاپ آپ رونمایی شد

در حالی که تنها چند روز از معرفی گوشی ویوو نکس ۳ می گذرد شرکت سازنده از یک موبایل جدید برای بازار محصولات میان رده خود رونمایی کرده است. این گوشی که ویوو V17 پرو ...

در حالی که تنها چند روز از معرفی گوشی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - ویوو نکس ۳ می گذرد شرکت سازنده از یک موبایل جدید برای بازار محصولات میان رده خود رونمایی کرده است. این - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - گوشی که ویوو V17 پرو نام دارد از - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - همان چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ بهره می گیرد که پیشتر در ویوو V15 پرو استفاده شده بود و اوایل امسال معرفی شد.

شرکت سازنده ۸ گیگابایت رم برای این موبایل در نظر گرفته و ظرفیت باتری آن را به ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعت - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - افزایش داده است و نکته مهم اینکه افزایش ظرفیت باتری دستگاه باعث بیشتر شدن ضخامت آن (۹.۸ میلیمتر) شده است.

البته این بدنه حجیم تا حدودی نیز به استفاده ویوو از دوربین سلفی پاپ آپ مربوط می شود که احتمالا فضای قابل توجهی را در بدنه اشغال کرده است. ویوو V17 پرو همچنین دو دوربین سلفی با ترکیب حسگرهای ۳۲ - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - و ۸ مگاپیکسلی واید دارد. هر دوی این دوربین ها درون ماژول مستطیلی دستگاه جای داده شده اند که در پشت نمایشگر تعبیه شده و از محفظه اش بیرون می آید. این ماژول موتوری هچنین حاوی یک میکروفن و چراغ LED می شود که نور مورد نیاز در زمان عکاسی را تامین خواهد کرد.

تعمیرات یخچال میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران

دوربین های پاپ آپ امکانی را برای ویوو - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - فراهم کرده - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - اند که نمایشگرهایی با حاشیه اندک و بعضا فاقد بریدگی را در تلفن های هوشمندش به کار بگیرد و این امر در مورد گوشی ویوو V17 پرو نیز صدق میکند. دستگاه به یک نمایشگر اولد ۶.۴۴ اینچی با رزلوشن 1080p و پوشش صد درصدی DCI-P3 و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ مجهز شده است که کمی نسبت به - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - گوشی های امروزی کشیده تر است. این گوشی به یک حسگر اثرانگشت هم مجهز شده که طبق انتظار قبلی در زیر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - نمایشگرش تعبیه شده است.

در بخش پشتی بدنه این موبایل نیز یک دوربین چهارگانه با ترکیب حسگرهای ۴۸ مگاپیکسلی اصلی، ۱۳ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم دو برابری، ۸ مگاپیکسلی الترا واید یا فوق عریض با قابلیت تصویربرداری ماکرو و در نهایت سنسور دو مگاپیکسلی عمق سنج خودنمایی می کند.

ماژول دوربین مستطیلی این موبایل در بخش میانی پشت آن قرار گرفته و - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - لبه - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - فلزی برآمده ای دارد که حین دست گرفتن گوشی کاملا احساس می شود و این مساله با توجه به ضخامت کلی - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - دستگاه کمی آزاردهنده است.

جدیدترین میان رده ویوو همچنین اولین عضو از خانواده وی آن محسوب می شود که به - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - پورت USB-C مجهز شده است. برچسب قیمتی تعیین شده برای این گوشی ۴۲۲ دلار است و با در نظر داشتن امکاناتش برای علاقمندان به سلفی انتظار می رود که در برخی بازارهای خاص با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شود. با این حال نباید از یاد برد که محصولاتی نظیر - تعمیرات یخچال میدیا در شهر نمک آبرود استان مازندران - شیائومی ردمی K20 با اسنپدراگون ۸۵۵ و البته قیمت پایین تر هم اکنون در بازار هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone