تعمیرات یخچال آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24209.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه هواوی میت 30 و میت 30 پرو با پرچمداران رقیب

هواوی امروز در مونیخ روی صحنه رفت تا از جدیدترین پرچمداران سری میت رونمایی کند. قلب تپنده میت 30 و میت 30 پرو، چیپست قدرتمند کرین 990 است. هواوی پرچمداران خود را با اندروید 10 ...

هواوی امروز در مونیخ روی صحنه رفت تا از جدیدترین پرچمداران سری میت رونمایی کند. قلب تپنده میت 30 و میت 30 پرو، چیپست قدرتمند کرین 990 است. هواوی پرچمداران خود را با اندروید - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 10 روانه بازار می کند اما همان طور که انتظار می رفت در این گوشی ها خبری از سرویس های گوگل نیست.

یکی از مواردی که در طراحی گوشی جلب توجه می کند نمایشگر هورایزن است که تا 88 درجه به کناره های گوشی ادامه پیدا کرده. هواوی لبه های نمایشگر را به گونه ای طراحی کرده که نقش کلیدهای کنترل صدا را بازی می کنند.

میت 30 از نمایشگر بزرگتر 6.62 اینچی بهره می برد در حالی که ابعاد نمایشگر مدل پرو 6.53 اینچ است. - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هر دو گوشی به دوربین های - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - سه گانه مجهز شده اند - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - البته حسگرهای به کار رفته در آنها اندکی تفاوت دارد. در جدول های زیر نگاهی داریم به - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تفاوت های دو پرچمدار اصلی سری میت 30 با پرچمداران سری پی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 30 هواوی و نیز دیگر رقبا.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

تعمیرات یخچال آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

تعمیرات یخچال آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

- تعمیرات یخچال آاگ در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone