🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  2. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  3. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24199.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رابط کاربری EMUI 10 برای اولین بار با خانواده میت 30 عرضه می شود

هواوی در مراسم رونمایی از سری میت 30 اعلام کرده که این خانواده با پوسته اختصاصی و جدید EMUI 10 عرضه خواهند شد و قابلیت‌هایی از جمله مد تاریک، Fluid Motion، اسکرول صفحات و گرفتن ...

هواوی در مراسم رونمایی از سری میت 30 اعلام کرده که این خانواده با پوسته اختصاصی و جدید EMUI 10 عرضه خواهند شد و قابلیت‌هایی از جمله مد تاریک، Fluid Motion، اسکرول صفحات و گرفتن اسکرین‌شات با استفاده از ژست‌های حرکتی و چرخاندن صفحه نمایش با تغییر زاویه دید کاربر در آن گنجانده شده‌اند.

با این حال باید گفت که به لطف تحریم‌های ترامپ خبری از اپ‌های گوگل در سری میت 30 نیست و این شاید بزرگترین - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - تفاوت میت 30 با گوشی‌های قبلی هواوی باشد.

مد تاریک

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران

این قابلیت یکی از مشخصات کلیدی اندروید 10 برای اسمارت‌فون‌های پیسکل گوگل بوده و حالا می‌بینیم که برای گوشی‌های هواوی هم عرضه خواهد شد. مد تاریک سیستمی به کاربران کمک می‌کند تا از مصرف بیش از حد باتری جلوگیری کنند. علاوه بر این هواوی قرار است موتور طراحی این - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - مد - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - تاریک را در اختیار توسعه‌دهندگان اپ قرار دهد تا بتوانند مد تاریک را روی اپ‌های خود پیاده‌سازی کنند.

قابلیت اتصال کامل لپتاپ‌های هواوی با گوشی‌های مجهز به EMUI 10

با EMUI 10 هواوی اسمارت‌فون‌هایش را با لپتاپ‌های ویندوزی خود بیشتر یکپارچه می‌کند. علاوه بر امکان کشیدن و رها کردن (Drag and Drop) فایل از صفحه گوشی به کامپیوتر و بالعکس حالا به لطف پوسته جدید می‌توان با استفاده از لپتاپ گوشی را مدیریت کرد.

استفاده از ژست‌های حرکتی برای اسکرول صفحه و گرفتن اسکرین‌شات

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران

بر اساس گفته‌های هواوی برای اسکرول صفحه در میت - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - 30 - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - می‌توان از حرکت دست استفاده کرد و علاوه بر این با نشان دادن حرکت گرفتن، امکان ثبت اسکرین‌شات برای کاربران فراهم خواهد شد.

تغییر جهت تصویر با استفاده از هوش - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - مصنوعی

تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران

در EMUI 10 قابلیتی گنجانده - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - شده که بدون نیاز به ژیرسکوپ و با استفاده از هوش مصنوعی، جهت قرار گیری صورت کاربر را تشخیص داده و برای تغییر جهت تصویر اقدام می‌کند. مثلا اگر گوشی روی یک سطح صاف قرار داشته باشد و کاربر از نقطه رو به روی نمایشگر به نقطه کناری آن حرکت کند، هوش مصنوعی این حرکت را تشخیص داده و جهت صفحه را به حالت افقی (Horizontal) تغییر می‌دهد.

تغییر رنگ Always-on Display در طول روز

شاید این تغییر کوچک به نظر برسد اما در EMUI 10 رنگ نوشته‌های Always-on Display در طول روز - تعمیرات کولر گازی دوو در شهر سوادکوه استان مازندران - به صورت تصادفی تغییر خواهند کرد تا تنوعی بیشتری برای کاربر فراهم کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone