تعمیرات یخچال آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24200.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

این اپلیکیشن با دقت 95 درصد ریسک ابتلا به سرطان پوست را اندازه‌گیری می‌کند

اپلیکیشن SkinVision با دقت 95 درصدی ریسک ابتلا به سرطان پوست را تشخیص داده و هدف از توسعه آن کاهش مراجعات غیر ضروری به پزشک عنوان شده است. برای تشخیص ریسک ابتلا به سرطان پوست، ...

اپلیکیشن SkinVision با دقت 95 درصدی ریسک ابتلا به سرطان پوست را تشخیص داده و هدف از توسعه آن کاهش مراجعات غیر ضروری به پزشک - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - عنوان شده است.

برای تشخیص ریسک ابتلا به سرطان پوست، کاربر عکسی از محل لکه دار یا مشکوک گرفته - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - و آنرا در - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اپلیکیشن آپلود می کند. هوش مصنوعی پس از چند ثانیه به دنبال علایم - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - سرطان گشته و پس از اتمام بررسی، ریسک ابتلا به بیماری را گزارش می کند.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

هوش مصنوعی با بررسی الگوهای غیرطبیعی در پوست مثل تغییر رنگ و شکل، عدم تقارن و فاکتورهای دیگر ریسک ابتلا به سرطان را محاسبه کرده و در صورتیکه ریسک بالا ارزیابی شود، به کاربر اطلاع داده می شود تا با پزشک - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مشورت - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کند.

توسعه دهندگان اپلیکیشن SkinVision می گویند سرویس آنها برای تشخیص سرطان پوست نیست و تنها ریسک ابتلا به این بیماری را اندازه گیری کرده و به کاربر پیشنهاداتی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - می دهد. به گفته آنها لکه های پوستی یکی - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - از شایع ترین دلایل مراجعه مردم به پزشک هستند در حالیکه این لکه ها در اغلب اوقات سرطانی نیستند.

توسعه دهندگان قصد دارند به کمک سرویس خود سرطان پوست - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را در مراحل اولیه پیشرفت شناسایی کرده و از مراجعات غیر ضروری به پزشک جلوگیری کنند.

در مقاله ای که اخیراً در آکاد‌می د‌رماتولوژی و ونرئولوژی اروپا (European Academy of Dermatology and Venereology) منتشر شد، محققین میزان دقت اپلیکیشن SkinVision در تشخیص زودهنگام شایع ترین سرطان های پوست را 95.1 درصد اندازه گیری کردند.

استفاده از - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تکنولوژی برای تشخیص زودهنگام برخی بیماری ها می تواند از مراجعات بی دلیل به پزشک جلوگیری کند اما هنوز راهی طولانی تا جایگزین کردن پزشکان با هوش مصنوعی در پیش داریم. اما در برخی بیماری ها مانند سرطان پوست - تعمیرات یخچال آاگ در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که تشخیص زودهنگام آنها حیاتی است، اپلیکیشن هایی مثل SkinVision می توانند ناجی جان انسان ها شوند.

اپلیکیشن SkinVision برای iOS و اندروید منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر بهرو نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
سلام و عرض ادب روزتون بخیر آیا یه سوال داشتم شما دور و بر گنبد کبود مراغه تعمیر یخچال آاگ RMB86111NW هم دارید
پاسخ: بله در گنبد کبود شهر مراغه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone