تعمیرات یخچال بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24205.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت iOS 13 منتشر شد؛ حالت تاریک بزرگ‌ترین ویژگی جدید

آپدیت iOS 13 منتشر شده و از هم اکنون برای آیفون هایی که در ادامه لیست آنها را ملاحظه می کنید قابل دانلود کردن است. بزرگ ترین ویژگی اضافه شده به نسخه 13، حالت تاریک ...

آپدیت iOS - تعمیرات یخچال بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - 13 منتشر شده و از هم اکنون برای آیفون هایی که - تعمیرات یخچال بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - در ادامه لیست آنها را ملاحظه می کنید قابل دانلود کردن است.

بزرگ ترین ویژگی اضافه شده به نسخه 13، حالت - تعمیرات یخچال بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - تاریک یا دارک مد (Dark Mode) است که با فعال کردن آن همه بخش ها از جمله iMessage, Photos و Settings تاریک می شوند. با فعال کردن دارک مد اپلیکیشن ها نیز به طور اتوماتیک به پوسته تاریک تغییر شکل می دهند. این حالت را برای شب در Control Center می توان فعال کرد.

تعمیرات یخچال بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان

دومین ویژگی جالب توجه افزوده شدن مد سوایپ به صفحه کلید است که می توان به کمک آن با سوایپ کردن کلمات، سریع تر تایپ کرد.

از دیگر تغییراتی که در iOS 13 به چشم می خورند می توان به بهبود اپلیکیشن های مپس، - تعمیرات یخچال بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - فوتوز و Reminders اشاره کرد. در اپلیکیشن مپس زمان تقریبی رسیدن وسایل نقلیه عمومی به صورت زنده نمایش داده شده و حالتی شبیه Street View - تعمیرات یخچال بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - گوگل به آن افزوده - تعمیرات یخچال بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - شده - تعمیرات یخچال بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - است.

طراحی اپلیکیشن Reminders نیز دگرگون شده و قسمت جدید Today به آن - تعمیرات یخچال بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - اضافه شده. همچنین ویرایش و کراپ ویدیوها در Photos بهتر انجام می شود.

در نسخه جدید اپلیکیشن های Find My iPhone و Find My Friends در یک اپ واحد به نام Find My جمع آوری شده اند. در اپ Health نیز بخشی مخصوص برای پیش بینی عادت ماهانه خانم ها در نظر گرفته شده است.

لیست دیوایس های سازگار با iOS 13:

  • iPhone 11
  • iPhone 11 Pro
  • iPhone 11 Pro Max
  • iPhone XS
  • iPhone XS Max
  • iPhone XR
  • iPhone X
  • iPhone 8
  • iPhone 8 Plus
  • iPhone - تعمیرات یخچال بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - 7
  • iPhone 7 Plus
  • iPhone 6S
  • iPhone 6S Plus
  • iPhone SE
  • iPod touch (نسل هفتم)

iOS 13 برای آیفون 6 اس نیز به زودی منتشر خواهد شد.

اپل چهار روز دیگر و در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر ماه) - تعمیرات یخچال بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ویرایش 13.1 سیستم عامل iOS را نیز معرفی خواهد کرد که علاوه بر - تعمیرات یخچال بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - رفع باگ - تعمیرات یخچال بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - ها، ایجاد شورتکات های اتوماسیون و به اشتراک گذاری زمان تقریبی رسیدن به مقصد (ETA) در اپل مپس را - تعمیرات یخچال بوش در شهر علی آباد کتول استان گلستان - نیز با خود خواهد آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرین چهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
به سایت ما هم سر بزتید *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone