🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد این قطعه در افت فشار مبرد بسیار موثر واقع خواهد بود . در صورت مشکل و خرابی لوله مویی قطعا در کولرگازی در تبخیر و استفاده از مبرد به مشکل خواهد خورد.
  3. سوال: فیلتر های کولرگازی چه نقشی دارند؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  4. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
  5. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24212.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت ۳۰ آر اس معرفی شد؛ نسخه لوکس هواوی میت ۳۰ پرو

در کنار رونمایی از هواوی میت ۳۰ پرو و میت ۳۰، هواوی از نسخه لوکس این گوشی با همکاری پورشه نیز پرده برداشته است. این گوشی که در دسته‌بندی گوشی‌های پورشه دیزاین قرار می‌گیرد، با ...

در کنار رونمایی از هواوی میت ۳۰ پرو و میت ۳۰، هواوی از نسخه لوکس این گوشی با همکاری پورشه نیز پرده برداشته است. این گوشی که در دسته‌بندی گوشی‌های پورشه دیزاین قرار می‌گیرد، با نام تجاری هواوی میت ۳۰ آر اس به بازار عرضه خواهد شد.

برخلاف طراحی هواوی میت ۳۰ و میت ۳۰ پرو که از حلقه دور دوربین ۳ گانه خود بهره می‌بردند، هواوی میت ۳۰ آر اس از طراحی متفاوت‌تری برخوردار است. این گوشی با دو رنگ قرمز و مشکی به بازار عرضه می‌شوند که همانند دیگر گوشی‌های هواوی، از پوشش چرم برای قاب - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پشتی خود استفاده می‌کند. برخلاف هواوی میت ۳۰ پرو که قاب پشتی شیشه‌ای با دو پوشش براق و مات دارد، هواوی میت ۳۰ آر اس با ترکیب چرم و شیشه به بازار خواهد آمد.

در دو طرف قاب پشتی هواوی میت ۳۰ آر اس چرم قرمز یا مشکی استفاده شده و در میان آن شیشه‌ای مشکی به کار رفته است که بر اساس گفته‌های پورشه، حس آیرودینامیکی را به کاربر القا می‌کند.همچنین این طراحی باعث می‌شود تا کاربران با آسودگی خاطر بیشتری گوشی را در دستانشان بگیرند. پورشه می‌گوید این طراحی باعث - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - القای حس مرغوبی به کاربران می‌شود.

تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان

مشخصات فنی هواوی میت ۳۰ آر اس نسخه ارتقا یافته هواوی میت ۳۰ پرو است و با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به بازار عرضه می‌شود. همچنین مانند دو گوشی دیگر میت ۳۰، این گوشی لوکس از همان چیپست قدرتمند کرین ۹۹۰ 5G استفاده می‌کند که با توجه به میزان سرسام آور رم، سرعت باورنکردنی اجرای برنامه‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند.

دوربین‌های هواوی میت ۳۰ آر اس نیز همانند نسخه «معمولی‌تر» خود بوده و از ۳ دوربین بهره می‌برد. دوربین اصلی ۴۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم ۱.۶ به همراه دوربین اولترا واید ۴۰ مگاپیکسلی با ضریب f ۱.۸ و در نهایت دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با ضریب f ۲.۴ وظایف تصویربرداری را بر عهده دارند.

نمایشگر این گوشی گران قیمت نیز همانند میت ۳۰ پرو از پنل ۶.۵۳ اینچی OLED با رزولوشن - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۲۴۰۰ در ۱۱۷۶ پیکسلی و نسبت تصویر ۱۸.۴ به ۹ بهره می‌برد. این پنل که انحنای لبه هایش به ۸۸ درجه می رسد، از گاموت رنگی DCI-P3 و HDR پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این گوشی از شارژ سریع ۴۵ - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - واتی و شارژ سریع بی‌سیم ۲۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

هواوی میت ۳۰ آر اس با قیمت ۲۱۰۰ یورو به بازار عرضه خواهد شد - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - که - تعمیرات کولر گازی بوش در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رقم بسیار بالایی به حساب می‌آید، اما برای طرفداران گوشی‌های خاص و لوکس نباید این قیمت زیاد آن‌قدر‌ها هم اهمیت چندانی داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone