تعمیرات یخچال سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  3. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  4. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24192.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نسل بعد قلم سرفیس پن احتمالا از شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند

مایکروسافت اختراع جدیدی را ثبت کرده که از احتمال پشتیبانی قلم سرفیس پن (Surface Pen) از شارژ بیسیم خبر می دهد. در صفحه ثبت اختراع یا همان پتنت قلم سرفیس پن که در کمیسیون ارتباطات ...

مایکروسافت اختراع جدیدی را ثبت کرده که از احتمال پشتیبانی قلم سرفیس پن (Surface Pen) از شارژ بیسیم خبر می دهد.

در صفحه ثبت اختراع یا - تعمیرات یخچال سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - همان پتنت قلم سرفیس پن که در کمیسیون ارتباطات فدرال - تعمیرات یخچال سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - آمریکا (FCC) به ثبت رسیده، عبارت «Charging Coil» یا سیم پیچ شارژ نوشته شده که به احتمال زیاد به منبع تغذیه درونی این قلم برای شارژ شدن اشاره می کند. اگر این حدس درست باشد به معنی بی نیازی قلم جدید از باتری AAAA خواهد بود.

کویل یا سیم پیچ در قلم های دیگر هم یافت می شود. در اپل پنسل 2 که با اتصال به آیپد پرو به شکل بیسیم شارژ می شود، سیم پیچ مشابهی تعبیه شده که تصویر آنرا در زیر مشاهده می کنید:

تعمیرات یخچال سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان

اخیراً «زک نلسون» از کانال JerryRigEverything  نیز قلم اس پن گلکسی نوت 10 پلاس را کالبدشکافی کرد که در آن سیم پیچ در نوک قلم تعبیه شده بود و وظیفه شارژ کردن آن را بر عهده داشت.

شایان ذکر است که سرفیس پن از طریق آهنربا توانایی اتصال - تعمیرات یخچال سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - به لپ تاپ های سرفیس را دارد ولی قابلیت شارژ بیسیم در آن تعبیه نشده. انتظار می رود ثبت اختراع جدید مایکروسافت سرانجام قابلیت شارژ بیسیم را به این قلم بیاورد.

احتمالاً سرفیس - تعمیرات یخچال سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - پن را باید جداگانه به قیمت 99 دلار خریداری کرد. - تعمیرات یخچال سام در شهر علی آباد کتول استان گلستان - برای اطمینان از این موضوع باید تا تاریخ دوم اکتبر (10 مهر ماه) و رویداد سرفیس مایکروسافت صبر کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone