تعمیرات یخچال بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی یخچال شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24203.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آپدیت iOS 13.1 و سیستم عامل iPadOS دوم مهر ماه منتشر می‌شوند

با اینکه تنها یک روز از انتشار iOS 13 می گذرد ولی قرار است در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر) اولین به روز رسانی بزرگ آن منتشر شود. تا پیش از این قرار بود آپدیت ...

با اینکه تنها یک روز از انتشار iOS 13 می گذرد ولی قرار است در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر) اولین به روز رسانی بزرگ آن منتشر شود.

تا پیش از این قرار بود آپدیت iOS 13.1 و همچنین سیستم عامل جدید - تعمیرات یخچال بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - iPadOS در تاریخ 30 سپتامبر - تعمیرات یخچال بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - (8 مهر) منتشر شوند ولی اپل با تغییر در برنامه ریزی ها آنها را چند روز زودتر و روز دوم مهر ماه منتشر خواهد کرد.

علت انتشار زودهنگام آپدیت iOS 13.1 مشخص نشده ولی احتمالاً برای افزایش پایداری - تعمیرات یخچال بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سیستم عامل - تعمیرات یخچال بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - منتشر می شود چون برخی از کاربرانی که با iOS 13 کار کرده اند از وجود باگ در آن ابراز نارضایتی کرده اند. از همه مهم تر اینکه این به‌ روز رسانی باگ امنیتی iOS 13 را که - تعمیرات یخچال بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - دور - تعمیرات یخچال بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - زدن قفل صفحه را ممکن می کرد، برطرف خواهد کرد.

تعمیرات یخچال بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

به روز رسانی iOS 13.1 ویژگی های جدیدی هم خواهد داشت که شورتکات های اتوماسیون و به اشتراک گذاری زمان تقریبی رسیدن به - تعمیرات یخچال بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - مقصد (ETA) در اپل مپس از جمله آنها هستند. قابلیت به اشتراک گذاری ایرپاد و اضافه شدن ویژگی های جدید به HomeKit نیز اواخر پاییز از راه می رسند.

سیستم عامل جدید تبلت های اپل یعنی iPadOS نیز با قابلیت های مالتی تسکینگ بیشتر و صفحه هوم جدید با ویجت های قابل گسترش یافتن در طول آیکون اپ ها منتشر خواهد شد. همچنین با اضافه شدن ژست های مالتی تسکینگ بیشتر، امکان کار کردن با چند اپ میسر شده است.

جزییات - تعمیرات یخچال بوش در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - بیشتر از iPadOS را می توانید در این لینک مطالعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone