تعمیرات یخچال کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24218.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

تست سقوط آیفون 11 پرو مکس در مقابل گلکسی نوت 10 پلاس [تماشا کنید]

بر اساس ادعاهای اپل آیفون 11 و 11 پرو به قوی‌ترین شیشه (گلس) موجود در اسمارت‌فون‌ها مجهز شده‌اند و تا به حال چند تست سقوط برای بررسی صحت این ادعا توسط فعالان حوزه تکنولوژی انجام ...

بر اساس ادعاهای اپل آیفون 11 و - تعمیرات یخچال کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 11 پرو به قوی‌ترین شیشه (گلس) موجود در اسمارت‌فون‌ها مجهز شده‌اند و تا به حال چند تست سقوط برای بررسی صحت این ادعا توسط فعالان حوزه تکنولوژی انجام گرفته است. در ویدیویی جدید وبسایت PhoneBuff تصمیم گرفته مقاومت آیفون 11 پرو مکس را در مقابل گلکسی نوت 10 پلاس بیازماید.

در این - تعمیرات یخچال کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ویدیو، گلکسی نوت 10 پلاس و آیفون 11 پرو مکس چندین تست سقوط را از زوایای مختلف پشت سر می‌گذارند. بعد از اولین سقوط از فاصله تقریبا 1 متری، شیشه آیفون 11 پرو مکس تقریبا - تعمیرات یخچال کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات یخچال کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - طور کامل خرد - تعمیرات یخچال کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌شود و از آن سو نوت 10 پلاس عملکرد بهتری از خود نشان می‌دهد اما به هر حال ترک می‌خورد.

در تست دوم هر دو گوشی روی ضلع کناریشان فرود می‌آیند و در اینجا می‌بینیم که عملکرد آیفون 11 پرو مکس بهتر از گلکسی نوت 10 پلاس است. این عملکرد بهتر در واقع از حضور حاشیه‌های استیل در آیفون 11 ناشی می‌شود، در حالی که جنس حاشیه‌های کناری - تعمیرات یخچال کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نوت 10 پلاس از آلومینیوم است.

در تست سوم این گوشی‌ها از سمت نمایشگر و از ارتفاع حدود 1 متری روی زمین فرود می‌آیند و هر دوی آن‌ها ترک می‌خورند. با این حال آیفون 11 پرو مکس عملکرد بدتری نسبت به رقیبش داشته و در تمام قسمت‌های نمایشگر دچار ترک خوردگی می‌شود.

تعمیرات یخچال کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

علاوه بر PhoneBuff، وبسایت CNET - تعمیرات یخچال کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هم ویدیویی از تست سقوط آیفون 11 و 11 پرو منتشر کرده است. در آزمایش‌های CNET این دو گوشی چهار تست سقوط را تا ارتفاع حدود - تعمیرات یخچال کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - 3.5 متر پشت سر می‌گذارند. بعد از پایان تست سقوط، در این گوشی‌ها - تعمیرات یخچال کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ترک خوردگی مشاهده نمی‌شود اما دوربین پشتی آیفون 11  از کار - تعمیرات یخچال کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌افتد.

با مقایسه تست سقوط‌هایی که تا به حال - تعمیرات یخچال کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - انجام شده و نتایج - تعمیرات یخچال کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نه - تعمیرات یخچال کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - چندان مشابه آن‌ها می‌توان به این نتیجه رسید که عملکرد آیفون‌های 2019 از لحاظ - تعمیرات یخچال کرال در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مقاومت در موارد مختلف متفاوت است. اینکه در صورت سقوط آیفون 11 شما چه نتیجه‌ای رقم می‌خورد علاوه بر فاکتورهای مختلف احتمالا به شانس هم بستگی زیادی خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوزاد نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
ها، من یک مشکل با یخچال کرال C23 شرح دهی که احتمالاً ممکن است بیانگر یک مشکل شناوری باشد. یخچال سرد است و برقراری تمام ارتباطات دیجیتالی آن به نظر می‌رسد که با کمی دستکاری دستی به کار خود ادامه می‌دهد. آیا شما می‌توانید من را در مورد راه حل تعمیر و یا به من یکی از کارشناسان خود را در آدرس بلوار امام خمینی جلفا معرفی کنید؟ با تشکر



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone