تعمیرات یخچال آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  2. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  3. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24221.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت کنترل سرعت پردازنده با iOS 13.1 به آیفون‌های XR و XS می‌آید

همانطور که حتما در جریان هستید بعد از عرضه آیفون 11 و آیفون 11 پرو، بالاخره iOS 13 هم برای گوشی‌های اپل منتشر شد. حالا قرار است در تاریخ 2 مهر (24 سپتامبر) iOS 13.1 ...

همانطور که حتما در جریان هستید بعد از عرضه آیفون 11 و آیفون 11 پرو، بالاخره iOS 13 هم برای گوشی‌های اپل منتشر شد. حالا قرار است در تاریخ 2 مهر (24 سپتامبر) iOS 13.1 نیز عرضه شده و قابلیت کم کردن حداکثر کلاک برای کاهش مصرف باتری را به کاربران آیفون XR و آیفون XS هدیه کند.

اپل برای اولین بار در سال 2017 اعلام کرد که این قابلیت را برای آیفون‌های موجود عرضه کرده که در - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - آن زمان موجب به وجود آمدن بحث‌های فراوانی شد و در نهایت باعث شد که این شرکت برای کاربران باتری - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - 29 دلاری خارج از گارانتی فراهم کند. استدلال اپل برای ارائه این سرویس جبران خاموش شدن‌های مداوم دستگاه بود که باعث مستهلک شدن باتری - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - می‌شد.

تعمیرات یخچال آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران

جنجال پیرامون این موضوع از آنجا شروع شد که به عقیده برخی، اپل به این منظور سرعت دستگاه‌های قدیمی‌تر را کم کرده تا بتواند کاربران را برای خرید دستگاه جدید مجاب کند. در پی اعمال این قابلیت بدون اطلاع دادن به کاربران، اپل در نهایت قابلیت فعال یا غیر فعال کردن آن را در اختیار کاربران قرار داد. در صورت ضعیف شدن باتری می‌شد این قابلیت را فعال کرد و در سایر موارد هم امکان غیر - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - فعال کردن مجدد آن برای کاربران وجود داشت.

در واقع تمام دستگاه‌هایی که از باتری استفاده می‌کنند با گذشت زمان و ضعیف شدن باتری‌شان - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - دچار مشکلاتی می‌شوند. چنین مشکلاتی می‌تواند به خاموش شدن‌های پیاپی و کم شدن سرعت - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - گوشی منجر شود. به هر صورت اپل تنها شرکتی بود که تصمیم به کم کردن سرعت عملکردی گوشی‌ها به خاطر گذر عمر آن‌ها گرفت. این در حالی بود که - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - شرکت‌هایی مثل - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - ال جی، سامسونگ، موتورولا و HTC اعلام کرده بودند که از چنین متدی استفاده نخواهند کرد.

در حال حاضر آیفون‌های 2019 اپل - تعمیرات یخچال آاگ در شهر فریدون کنار استان مازندران - به امکانات مدیریت عملکرد پیشرفته‌تری مجهز شده‌اند که می‌تواند اثرات ناشی از کم کردن سرعت سی‌پی‌یو را کاهش دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone