🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  2. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
  4. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: تفاوت آنچنانی در کیفیت کار کولرگازی نخواهند داشت. با اینحال عملکرد صحیح آن ها قطعا موثر در عملکرد صحیح کولرگازی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24204.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

توییتر مشغول تست قابلیتی برای پنهان سازی پاسخ های آزاردهنده است

اگر از کاربران توییتر هستید این پلتفرم مشغول تست قابلیت تازه ای است که به موجب آن میتوانید پاسخ های ناخوشایند ترول های حاضر جواب را در فید خود پنهان کنید. این پلتفرم شبکه اجتماعی ...

اگر از کاربران توییتر هستید این پلتفرم مشغول تست قابلیت تازه ای است که به موجب آن میتوانید پاسخ های ناخوشایند ترول - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریمان استان خراسان - های حاضر جواب را در فید خود پنهان کنید. این پلتفرم شبکه اجتماعی صبح امروز خبر داد که تست قابلیت جنجالی تازه ای موسوم به Hide Replies یا پنهان سازی پاسخ ها را در آمریکا و ژاپن آغاز کرده است.

به لطف این امکان به جای آنکه پاسخ های آزاردهنده یا ناخواسته را برای همیشه پاک کنید این امکان برایتان فراهم خواهد شد تا آنها را تک به تک پنهان کنید. این امکان جدید قرار است هم در نسخه دسکتاپ و - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریمان استان خراسان - هم تحت وب در اختیار کاربران توییتر قرار بگیرد. تابستان گذشته توییتر قابلیتی مشابه به این را در کانادا تست کرد.

توییتر اعلام کرده که امکان پنهان سازی توییت ها «کنترل بیشتری» روی - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریمان استان خراسان - گفتگوها به کاربران خواهد داد. منتقدان این اقدام اما باور دارند که افزوده شدن چنین قابلیتی به کاربران توییتر امکان می دهد که صداهای مخالف خود را خاموش کنند. با این حال مدیران توییتر باور دارند از آنجا که امکان مشاهده پیام های پنهان همچنان وجود خواهد داشت و هرکسی میتواند آنها را ببیند، نمی توان این قابلیت تازه را ابزاری برای سانسور در نظر گرفت.

تست این ابزار در کانادا موفقیت آمیز بوده - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریمان استان خراسان - است و کاربران نیز عموما اقدام به پنهان سازی پاسخ - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریمان استان خراسان - هایی کردند که با موضوع به اشتراک گذاشته نامرتبط بوده یا به نحوی آزاردهنده بوده اند. بالغ بر یک چهارم کاربرانی (حدود ۲۷ درصد) هم که پیام هایشان توسط دیگران پنهان سازی شده بود اظهار داشتند که مجددا در مورد رفتارهایشان فکر - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریمان استان خراسان - می کنند.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که قابلیت پنهان سازی پیام ها همیشگی نیست و براساس نتایجی که توییتر در آمریکا و ژاپن به دست بیاورد سرنوشت آن - تعمیرات کولر گازی دایکین در شهر فریمان استان خراسان - مشخص می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone