تعمیرات یخچال بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24206.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از تلویزیون 70 اینچی Mi TV 4A به قیمت 565 دلار رونمایی کرد

تلویزیون Mi TV 4A با نمایشگر 70 اینچی و بهره مندی از دستیار دیجیتالی اختصاصی شیائومی، هوش مصنوعی و درگاه های متعدد به بازار عرضه می شود. تلویزیون مذکور از نمایشگر 4K LCD، حافظه رم ...

تلویزیون Mi TV 4A با نمایشگر - تعمیرات یخچال بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - 70 اینچی و بهره مندی از دستیار دیجیتالی اختصاصی شیائومی، هوش - تعمیرات یخچال بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مصنوعی و درگاه های متعدد به بازار عرضه می شود.

تلویزیون مذکور از نمایشگر 4K LCD، حافظه رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و پردازنده 64 بیتی Amlogic برخوردار است. بدنه و - تعمیرات یخچال بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - حاشیه های - تعمیرات یخچال بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - باریک این تلویزیون باعث می شود تا هنگام نصب روی دیوار بیننده تصور کند در حال تماشای یک تابلوی نقاشی باکیفیت است.

تعمیرات یخچال بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

تلویزیون جدید شیائومی از Dolby Audio و dts-HD پشتیبانی کرده و دارای سه پورت HDMI، دو درگاه USB، - تعمیرات یخچال بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ورودی AV و پورت S/PDIF است.

محصول مورد بحث از دستیار دیجیتالی شیائومی به نام «XiaoAI» بهره برده و می توان با فرمان دادن به آن سریال ها و برنامه های تلویزیونی دلخواه را پیدا کرد یا با اتصال دستگاه های هوشمند کنترل آنها را در - تعمیرات یخچال بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دست - تعمیرات یخچال بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گرفت. این تلویزیون از سیستم عامل مبتنی بر هوش مصنوعی PatchWall پشتیبانی می کند.

تلویزیون Mi TV 4A به قیمت 565 دلار از امروز در چین قابل خریداری است. قرار - تعمیرات یخچال بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - است مدل های 32، 43، 50، 55، 58 و 65 اینچی این تلویزیون نیز به بازار عرضه شوند.

شرکت ردمی که از زیرشاخه های شرکت شیائومی محسوب می شود، اوایل شهریور از اولین - تعمیرات یخچال بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تلویزیون هوشمند خود به نام ردمی تی وی 70 رونمایی کرد که از بسیاری جهات مشابه تلویزیون Mi TV 4A - تعمیرات یخچال بوش در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شیائومی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone