تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  5. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24184.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

گوگل یک میلیارد یورو جریمه و مالیات به فرانسه پرداخت می‌کند

پس از 4 سال تحقیقات بالاخره گوگل موافقت کرده حدود یک میلیارد یورو به فرانسه بپردازد. دلیل پرداخت این است که گوگل فعالیت های مالیاتی خود را به طور کامل به سازمان های این کشور ...

پس از 4 سال تحقیقات بالاخره گوگل موافقت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - کرده حدود یک میلیارد یورو به فرانسه بپردازد. دلیل پرداخت این است که گوگل فعالیت های مالیاتی خود را به طور کامل به سازمان های این کشور گزارش نکرده. بر اساس گزارش رویترز 500 میلیون یورو از این مبلغ، جریمه ای است که شامل حال این شرکت شده و 465 میلیون یوروی دیگر هم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - مالیات است.

وضعیت مالیات گوگل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - در اتحادیه اروپا از مدت ها پیش بحث برانگیز بوده. این شرکت در بیشتر کشورهای اروپایی مالیات اندکی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - می پردازد و این در حالی است که کسب و کار خود را در این قاره ادامه می دهد. در واقع گوگل با استفاده از خلاء های قانونی، مقر خود در این قاره را در ایرلند بنا کرده و به این ترتیب - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - حجم مالیات های خود را کاهش داده است. البته این خلاء قانونی موضوع چندان ناشناخته ای هم نیست و یکی از بزرگترین ابزارهای کاهش مالیات به حساب می آید.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان

گوگل در بیانیه خود در این ارتباط اعلام کرده که اختلافات چندین ساله مرتبط با مالیات و دیگر موارد مربوط به آن را با فرانسه حل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - و فصل کرده و تسویه حساب شامل پرداخت 500 میلیون یورو است که توسط دادگاه فرانسه دستور آن صادر شده است. علاوه بر این به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - توافق پرداخت 465 میلیون یورو اشاره شده است. گوگل همچنین اعلام کرده:

«ما همچنان اعتقاد داریم که - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - بهترین راه برای فراهم کردن یک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - چارچوب مشخص برای شرکت های فعال در سراسر جهان، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - اصلاحات هماهنگ سیستم مالیاتی بین المللی است».

مقامات فرانسه در ابتدا امیدوار بودند مبلغ 1.6 - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - میلیارد یورو را از گوگل طلب کنند. البته این مبلغ بسیار بیشتر از حدود 130 - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - میلیون پوندی بود که بریتانیا برای مشکل مشابه از این شرکت طلب کرده بود.

در سال 2016 مقامات فرانسوی، به دنبال تحیقات در مورد گوگل به مقر این شرکت در پاریس هجوم بردند اما در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - نهایت یک دادگاه این کشور به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - نفع گوگل رأی داد و اعلام کرد که شرکت مجبور به پرداخت جریمه نیست. حالا اما شرایط به گونه دیگری رقم خورده است.

با این حال به نظر می رسد این پایان ماجرا نباشد. آلمان هم در کنار فرانسه تلاش می کند مقررات مالیاتی سخت گیرانه تری را در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - قبال شرکت های بزرگ از جمله اپل، گوگل، فیسبوک و آمازون در پیش - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - بگیرد. انتظار می رود به زودی شرکت های مطرح دیگر هم در فرانسه و شاید دیگر نقاط قاره سبز مجبور به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر مرند زنجان استان زنجان - پرداخت مالیات بیشتر یا جریمه های مرتبط با آن شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone