تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
  3. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24215.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

امکان دسته بندی تب های باز در کروم جدید برای اندروید

هفته گذشته گوگل کروم ۷۷ را برای سیستم های دسکتاپی منتشر کرد و حالا وقت آن رسیده که دستگاه های اندرویدی نیز بهبودهای این نسخه از مرورگر محبوب گوگل را دریافت کنند. اپ اندروید کروم ...

هفته گذشته گوگل کروم ۷۷ را برای سیستم های دسکتاپی منتشر کرد و حالا وقت آن رسیده که دستگاه های اندرویدی نیز - تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - بهبودهای این نسخه از مرورگر محبوب گوگل را دریافت کنند. اپ اندروید کروم طی - تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - ۷ سال گذشته از زمان انتشار اولیه دستخوش تحولات و به روز رسانی های زیادی شده که البته این تغییرات کمتر به بهبود تب های آن مربوط می شدند.

حالا خوشبختانه این امر قرار است تغییر کند چراکه گوگل اعلام کرده طی هفته های آتی کاربران اندروید قالب شبکه ای جدیدی را در آن مشاهده می کند که انتخاب تب ها را برایشان راحت تر کرده و مشاهده نسخه بند انگشتی از تب هایی که باز کرده اند را میسر خواهد - تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - نمود.

تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران

البته باز هم باید تاکید کنیم که این - تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - تغییرات صرفا مختص به کاربران اندروید هستند چراکه مشاهده این قالب شبکه ای از تب ها پیشتر برای دارندگان آیفون میسر شده. در کنار این قالب - تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - گوگل روش تازه ای را هم برای دسته بندی تب ها در کروم ۷۷ در نظر گرفته است که به کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی امکان - تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - می دهد حساب تب های باز خود را داشته باشند و آنها را - تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - براساس اهمیت یا موضوع دسته بندی کنند.

علاوه - تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - بر این از این - تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - پس می توانید با کمک ابزاری به نام تب سوئیچر که در انتهای صفحه نمایش داده می شود به راحتی تب های موجود در یک گروه را تغییر دهید. برای آسودگی هرچه بیشتر شما هم امکان مشاهده پیش نمایش تب ها با حرکت دادن نشانگر روی - تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - آنها برایتان میسر خواهد شد.

در - تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - نهایت گوگل - تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - نوعی ابزار داخلی هلپ یا کمک را به - تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - نسخه های دسکتاپ و اندروید این مرورگر اضافه کرده است؛ به لطف این - تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - ابزار هر زمان که به دنبال موضوعی در کروم بگردید پاسخ به آن سوالات درون آدرس بار به نمایش در - تعمیرات یخچال دوو در شهر فریدون کنار استان مازندران - می آیند و این یعنی با سرعت بیشتری میتوانید پاسخ سوالات خود را بیابید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone