تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40416.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اسنپدراگون 845 کوالکام احتمالاً دوباره با فرآیند 10 نانومتری تولید می شود

چند سالی است که به عرضه پرچمداران سری گلکسی اس در دو مدل عادت کرده ایم: یک مدل همراه با چیپست اسنپدراگون در آمریکا و مدلی دیگر برای اقصی نقاط جهان که از پردازنده اگزینوس ...

چند سالی است که به عرضه - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پرچمداران سری گلکسی اس در دو مدل عادت کرده ایم: یک مدل همراه با چیپست اسنپدراگون در آمریکا و مدلی دیگر برای اقصی نقاط جهان که از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پردازنده اگزینوس خود سامسونگ بهره مند شده و گاهی از مزیت پردازنده صوتی بهتر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - هم برخوردار است.

در حالی که موبایل - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس طی سال آتی معرفی خواهند شد، سامسونگ اعلام کرده که نسل دوم پردازنده های LPP و 10 نانومتری اش در مرحله تولید انبوه به سر می برد. این در حالی است که سامسونگ در ماه اکتبر گذشته، فرآیند 8 نانومتری را «آماده برای تولید» اعلام کرده بود. سامسونگ بعداً نیز تایید کرد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که چیپ های 10 نانومتری در کارخانه S3 ساخته می شوند و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تولید انبوه با فرآیند 7 نانومتری FinFET هم در همین کارخانه صورت خواهد گرفت.

اما سامسونگ هیچ بازه زمانی دقیقی را وعده نداد و فرض بر این باقی ماند که فرآیند 8 نانومتری، جایگزین تولید انبوه 10 نانومتری می شود یا اینکه به صورت همزمان با فرآیند 7 نانومتری همراه با لیتوگرافی فرابنفش شدید به کار گرفته می شود. اما با خبر جدید، مشخص می شود که تنها چیپست های 10 نانومتری فعلاً در فاز تولید انبوه به سر می برند و نسل دوم چیپست های LPP (احتمالا اگزینوس 9810) - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به قدری زود آماده شده که به شایعه عرضه زودهنگام اس 9 نسبت به اس 8 دامن می زند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

حتی در صورتی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که TSMC دست به حرکتی قهرمانانه بزند و تولید انبوه چیپست - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های 7 نانومتری اسنپدراگون را بدون انتشار خبری آغاز کرده باشد، به نظر می رسد که سامسونگ، اسنپدراگون بعدی کوالکام را با فرآیند 10 نانومتری تولید خواهد کرد.

سامسونگ ظاهراً نخستین سفارش های اسنپدراگون 845 را دریافت کرده و با همان فرآیند 10 نانومتری LPE به تولید چیپست خواهد پرداخت که پیشتر در تولید اسنپدراگون 835 - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - به کار گرفته شده بود و در همین حال، ظرفیت های فرآیند پیشرفته 10 نانومتری LPP را برای اگزینوس 9810 خود نگه می دارد.

سامسونگ می گوید در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قیاس با فرآیند 10 نانومتری LPE، نسل دوم این چیپست ها عملکردی تا 10 درصد بهتر داشته و تا 15 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می کنند. از آن جایی که طبق رسم همیشگی، - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اسنپدراگون کوالکام در مدل آمریکایی گلکسی اس 9 جای می گیرد، کاربران این کشور احتمالاً شاهد تفاوتی در عملکرد دیوایس خود نسبت به مدل بین المللی خواهند بود.

در نهایت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گفتنی است که بنابر شایعات، اسنپدراگون 845 همراه با - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - پردازشگر - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - گرافیکی آدرنو 630 عرضه می شود و از دوربین های دوگانه تا سقف رزولوشن 25 مگاپیکسل پشتیبانی کرده و به مودم X20 با سرعت تئوری - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 1.2 گیگابیت بر ثانیه مجهز شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وچان نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سایت ***** یخچال جی پلاس GSS-K715 شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone