تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40418.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مرورگر مایکروسافت اِج برای iOS منتشر شد

شاید ماکروسافت در زمینه سخت افزار تلفن های هوشمند به موفقیت بزرگی نرسیده باشد اما تمام تلاشش را به کار گرفته تا در عرصه نرم افزاری این دیوایس های دستی پا به پای رقبای قدرتمندش ...

شاید ماکروسافت در زمینه سخت افزار تلفن های هوشمند به موفقیت بزرگی نرسیده باشد اما تمام تلاشش را به کار گرفته تا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در عرصه نرم افزاری این دیوایس های دستی پا به پای رقبای قدرتمندش پیش بیاید. طی چند ماه گذشته خیلی از برنامه های این کمپانی آپدیت های مهمی را دریافت کردند و حالا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هم به نظر می رسد که نوبت به مرورگر اج رسیده است.

آن ها دیروز نسخه اندروید مایکروسافت اج را از فاز بتا خارج کردند و ساعاتی پیش نیز شاهد عرضه این برنامه برای سیستم عامل iOS بودیم. البته با توجه به اطلاعات به دست آمده، اپلیکیشن فعلا برای صفحه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نمایش آیفون 10 بهینه نشده و باید منتظر آپدیت های بعدی بنامیم.

یکی از مزیت های اج، قابلیت همگام سازی وبسایت ها میان - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دیوایس های مختلف است. بنابراین اگر از مطالب یک وب سایت خوش تان آمد، می توانید ادامه آن را روی کامپیوتر یا دیوایسی دیگر ببینید. جدا از اینکه اپلیکیشن دارای جستجو صوتی و اسکنر QR Code داخلی نیز است.

در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کنار این ویژگی ها، یکی دیگر از - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - قابلیت های جالب اج حالتی InPrivate نام دارد. با فعال سازی این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مود، هیچ کدام از اطلاعاتی که هنگام وب گردی با آن ها مواجه می شوید [همانند تاریخچه یا کوکی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - ها] در مرورگر ذخیره - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نمی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شوند. مایکروسافت اج را هم اکنون می توانید از طریق گوگل پلی [لینک کمکی برای اندروید] یا اپ استور دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone