تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  4. سوال: یخساز فقط یخ خرد میدهد و یخ درشت نمیدهد ، علت چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40413.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

اسکن کف دست راهکار تازه سامسونگ برای یادآوری رمزهای فراموش شده

کمپانی کره ای سامسونگ به تازگی امتیاز پتنتی را به دست آورده که در آن نحوه یادآوری رمزهای فراموش شده با استفاده از اسکن خطوط کف دست را شرح می دهد. این اسکن به راحتی ...

کمپانی کره ای سامسونگ به تازگی امتیاز پتنتی را به دست آورده که در آن نحوه یادآوری رمزهای فراموش شده با استفاده از اسکن خطوط کف دست را شرح می دهد. این اسکن به راحتی توسط دوربین اصلی موبایل ها میسر خواهد بود.

در این تکنولوژی، اگر به هر دلیل یکی از رمزهای خود را فراموش کرده باشید کافیست تا توسط دوربین پشتی موبایل تصویری از کف دستتان بگیرید. سیستم می تواند با آنالیز خطوط کف دست شما و مقایسه آن با پایگاه داده خود هویت شما را تایید و یک راهنمایی برای کمک به یادآوری شما ارائه دهد.

البته شرکت سامسونگ همین حالا نیز روی موبایل های تولیدی خود روش های متعددی برای احراز هویت دارد، از جمله اسکن عنبیه چشم، اثر انگشت، اسکنر چهره، سنسور اثر انگشت، وارد کردن پین و رسم پتنت. اما به نظر می رسد هیچ کس از یک لایه امنیتی بیشتر بدش نیاید.

همانند سایر پتنت ها، - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تکنولوژی ارائه شده در این پتنت نیز تضمینی برای ورود به محصولات تولیدی کمپانی کره ای ندارد. خصوصاً  که مطابق آن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - چه در بالا گفته شد روش های جایگزین متعددی برای این منظور وجود دارد. - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - با این همه اما در اختیار داشتن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - پتنت یک تکنولوژی -حتی اگر در حال حاضر مورد استفاده قرار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - نگیرد- می تواند در آینده به کار هر شرکتی بیاید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone