تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20531.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

تامین دو روز انرژی دیتاسنتر مایکروسافت با پیل سوختی هیدروژنی

مایکروسافت اخیرا اعلام کرده که توانسته انرژی موردنیاز تعدادی از سرورهای دیتاسنتر خود را به مدت ۴۸ ساعت توسط پیل سوختی هیدروژنی تامین کند. مایکروسافت بدنبال حذف کربن از چرخه تولید خود تا سال ۲۰۳۰ ...

مایکروسافت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - اخیرا اعلام کرده که توانسته انرژی موردنیاز تعدادی از سرورهای دیتاسنتر خود را به مدت ۴۸ ساعت توسط پیل سوختی هیدروژنی تامین کند.

مایکروسافت بدنبال حذف کربن از چرخه تولید خود تا سال ۲۰۳۰ است و در همین راستا روش‌های مختلفی را برای تامین انرژی موردنیاز خود بررسی می‌کند. در حالی که این کمپانی تا حد زیادی وابستگی خود به سوخت‌های فسیلی را کاهش داده، اما همچنان چندین ژنراتور دیزلی پشتیبان برای دیتاسنترهای Azure مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مایکروسافت در بیانیه‌ای اعلام کرده که دیزل یک سوخت گرانقیمت است، با این حال هزینه پیل سوختی هیدروژنی رو به کاهش است، بنابراین این کمپانی تصمیم گرفته که آن‌ها را به عنوان جایگزین آزمایش کنند. ایده استفاده از این پیل‌های سوختی به سال ۲۰۱۸ بازمی‌گردد، زمانی محققان - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - در «آزمایشگاه ملی انرژی تجدیدپذیر» در کلرادو توانستند با استفاده از «پیل سوختی غشا مبادله پروتون» انرژی چندین کامپیوتر را تامین کنند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان

«مارک مونرو»، مهندس سرپرست زیرساخت در تیم توسعه پیشرفته دیتاسنتر مایکروسافت به این موضوع اشاره کرده که اعضای تیم وی چنین تلاشی را مورد بررسی قرار دادند و شیفته این فناوری شدند. تیم مونرو موفق به توسعه یک - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - سیستم پیل سوختی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - ۲۵۰ کیلوواتی شده که برای یک ردیف کامل از سرورهای دیتاسنتر کافی است.

این سیستم در سپتامبر ۲۰۱۹ در دیتاسنتر Azure در نزدیکی «سالت ‌لیک‌ سیتی» در ایالت «یوتا» نصب شد. ماه گذشته میلادی این سیستم توانسته با موفقیت تست ۴۸ ساعته خود را پشت سر بگذارد. این تیم می‌خواهد در آینده یک سیستم سوختی ۳ مگاواتی را مورد آزمایش قرار - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - دهد که از نظر توان تفاوتی با ژنراتورهای پشتیبان دیزلی کنونی ندارد.

این احتمال وجود دارد که در آینده دیتاسنتر Azure به پیل‌های سوختی، مخزن - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - ذخیره‌سازی هیدروژن و یک الکترولایزر برای تبدیل مولکول‌های آب به هیدروژن و اکسیژن مجهز شود و - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - انرژی موردنیاز آن را تامین - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر گلپایگان استان اصفهان - کند. این سیستم‌ها می‌توانند با شبکه برق یکپارچه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone