تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: عمدتا صدایی شبیه صدای جیرجیرک که از پشت یخچال شنیده میشود میتواند مربوط به خرابی فن کندانسور باشد که دلیل آن خراب شدن بوش فن و کارکرد ناصحیح فن یخچال میباشد. در صورت شنیدن صدای غیرطبیعی از یخچال حتما کمپرسور وفن یخچال را بررسی نمایید و در صورت مشاهده ایراد در فن کندانسور در سریعترین ضمان جهت رفع این ایراد اقدام کنید زیرا عملکرد نادرست فن کندانسور میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20541.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

گارمین حمله باج افزاری را تأیید کرد؛ بازگشت سرویس‌ها به حالت عادی

گارمین سرانجام روز دوشنبه حمله باج افزاری به این شرکت را تأیید کرد. این حمله اول مرداد ماه انجام شد و بخش قابل توجهی از سرویس‌های پایش تناسب این شرکت را از کار انداخت. حال ...

گارمین سرانجام روز دوشنبه حمله باج افزاری به این شرکت را تأیید کرد. این حمله اول مرداد ماه انجام شد و بخش قابل توجهی از سرویس‌های پایش تناسب این شرکت را از کار انداخت. حال چند روز پس از حمله، سرویس Garmin Connect و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران - خدمات دیگر مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

گارمین با انتشار بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: «هیچ سندی مبنی بر سرقت، دسترسی یا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران - از بین رفتن داده های مشتریان از جمله اطلاعات Garmin Pay به دست نیامده است. همچنین این حمله به غیر از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران - محدود کردن دسترسی به خدمات اینترنتی، تأثیر منفی بر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران - عملکرد محصولات گارمین نداشته است. سیستم‌های آسیب دیده در حال بازیابی هستند و انتظار می‌رود تا چند روز آینده به حالت عادی بازگردند.»

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران

گارمین در بیانیه خود به نحوه حل و فصل کردن این حمله و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران - پرداخت باج به هکرها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران - اشاره‌ای نکرد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران - و گفت این شرکت انتظار ندارد قطع شدن سرویس‌ها تأثیری بر محصولات و یا درآمدها داشته باشد.

بسیاری از کاربران محصولات گارمین دیروز (دوشنبه) - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران - فعالیت مجدد سرویس Garmin Connect را گزارش کرده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران - و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران - ارسال داده‌ها از گجت پوشیدنی به اپلیکیشن موبایل را پس - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران - از چند روز - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران - مواجه شدن با پیغام خطا تأیید نمودند. به گفته این شرکت تمامی داده‌های ذخیره شده پس - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران - از شروع حمله در چهارشنبه هفته قبل محفوظ باقی مانده است.

البته هنوز سرویس Garmin Connect کاملاً به حالت عادی بازنگشته است. تا لحظه درج این مطلب در سایت رسمی گارمین کلمه Limited یا دسترسی محدود مقابل سرویس Garmin Connect نوشته شده است. این شرکت می‌گوید سرویس - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران - یاد شده در هفته جاری کاملاً به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران - حالت عادی باز می‌گردد.

اول مرداد ماه هکرها با استفاده از باج افزار جدیدی به نام WastedLocker به شرکت گارمین حمله کردند. گروه هک Evil Corp از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر گلوگاه استان مازندران - این باج افزار برای رمزگذاری اطلاعات بدون استخراج آن‌ها استفاده می‌کند، بنابراین سیستم‌های آلوده را می‌توان به کمک فایل بکاپ و بدون پرداخت باج به حالت اولیه بازگرداند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone