تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20522.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

توییتر حساب «دونالد ترامپ جونیور» را پس از انتشار ویدیویی در مورد کرونا معلق کرد

شبکه اجتماعی توییتر پس از اشتراک ویدیویی با اطلاعات غلط پیرامون ویروس کرونا توسط «دونالد ترامپ جونیور»، حساب پسر رئیس جمهور آمریکا را بطور موقت محدود کرد. توییتر پس از اینکه پسر دونالد ترامپ لینک ...

شبکه اجتماعی توییتر پس از اشتراک ویدیویی با اطلاعات غلط پیرامون ویروس کرونا توسط - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - «دونالد ترامپ جونیور»، حساب - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - پسر رئیس جمهور آمریکا را بطور موقت محدود کرد.

توییتر پس از اینکه پسر دونالد ترامپ لینک یک ویدیو که حاوی اطلاعات اشتباه درباره کووید-۱۹ است را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - به اشتراک گذاشت، تصمیم به محدودسازی برخی از - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - ویژگی‌های حساب وی گرفت. سخنگوی فیسبوک در صحبت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - با TechCrunch اعلام کرده:

«این توییت سیاست اطلاعات غلط درباره کووید-۱۹ توییتر را نقض کرده است.»

این شبکه اجتماعی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - اعلام کرده که این توییت باید حذف شود. در حالی که حساب پسر ترامپ - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - کاملا معلق - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - نشده، برای مدت ۱۲ ساعت برخی از قابلیت‌های آن محدود شده است. این ویدیو که به صورت گسترده توسط سایت «Breitbart - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - News» - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - منتشر - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - شده، چندین نفر با لباس آزمایشگاهی را نشان می‌دهد که خود را «پزشکان خط مقدم آمریکا» معرفی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - می‌کنند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران

در این ویدیو هر کدام از افراد ادعاهای اشتباه و خطرناکی را مطرح می‌کنند که یکی از آن‌ها، عدم جلوگیری ماسک از انتشار این ویروس است. یکی دیگر از این افراد، از «هیدروکسی کلروکین» به عنوان داروی ویروس کرونا دفاع می‌کند که البته تا به امروز موثر بودن آن در درمان این بیماری تایید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - نشده. رئیس جمهور آمریکا خود یکی از طرفداران این دارو محسوب می‌شود و اخیرا دوباره به آن اشاره کرده است.

«Stella Immanuel» از افراد حاضر در این ویدیو یک ادعای - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - غیرعلمی را مطرح می‌کند که شامل استفاده از DNA بیگانگان در برخی درمان‌ها و همچنین نقش روح همسری در ایجاد مشکلات پزشکی مربوط به زنان و زایمان می‌شود. دونالد ترامپ این ویدیو را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - چندین بار - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر سرخرود استان مازندران - به اشتراک گذاشت که البته هم اکنون در تایم لاین وی وجود ندارد.

برخی توییت‌های حاوی این ویدیو هنوز از این شبکه اجتماعی حذف نشده‌اند و هیدروکسی کلروکین را یک استاندارد طلایی و تغییردهنده بازی می‌دانند. در ریتوییت‌ها به مشاور کاخ سفید در زمینه شیوع ویروس کرونا، «آنتونی فاوچی» حمله شده است. فیسبوک و یوتیوب نیز در تلاش برای حذف این ویدیو از پلتفرم‌های خود هستند. این ویدیو تبدیل به یکی از محبوب‌ترین پست‌ها در فیسبوک شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone