تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  3. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  4. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: برفک زدن داخل فریزر ممکن است به علت باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خرابی لاستیک دور درب رخ دهد. همچنین بروز خرابی در قطعات دیفراست میتواند باعث ایجاد برفک در یخچال شود.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20539.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مرکز ملی فضای مجازی سیاست‌ مقابله با اقدامات انحصارگرایانه پلتفرم‌ها را ابلاغ کرد

رییس مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد که در دنیا برای توسعه اقتصاد سکویی (پلتفرمی) قوانینی برای جلوگیری از انحصار طلبی وضع شده است. او گفت که در ایران نیز چنین نگرانی‌هایی وجود دارد و ...

رییس مرکز ملی فضای مجازی اعلام کرد که در دنیا برای توسعه اقتصاد سکویی (پلتفرمی) قوانینی برای جلوگیری از انحصار طلبی وضع شده است. او گفت - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که در ایران نیز چنین نگرانی‌هایی وجود دارد و از همین رو سند مقابله با اقدامات انحصارگرایانه به شورای رقابت ابلاغ شده است.

«ابوالحسن فیروزآبادی» با اعلام اینکه نگرانی‌های جدی در خصوص شکل‌­گیری و تقویت انحصارها و کاهش رقابت پذیری - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و افزایش موانع ورود - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به بازار برای کسب و کارهای نوپا وجود دارد، گفت که در جوامع بین‌الملل بیش از دو سال است که با این سیاست‌ها برخورد می‌شود: «اتحادیه اروپا فعالیت قابل توجهی را در این حوزه آغاز کرده است . در - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - داخل کشور نیز با روند رو به افزایش چالش ها، پرونده ها و منازعات مرتبط با شکل­‌گیری انحصار یا - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بروز و ظهور رفتارهای - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ضدرقابتی در بازار کسب - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و کارهای فضای مجازی کشور روبه‌رو هستیم.»

فیروزآبادی تاکید کرده موضوع ایجاد انحصار در فضای کسب و کار - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سکوهای فضای مجازی و نحوه مواجهه با آن به یک دغدغه برای جهانیان - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تبدیل شده است. او می‌گوید به همین دلیل سند سیاست ها و الزامات کلان حمایت از رقابت و مقابله با انحصار سکوهای (پلتفرم ها) فضای مجازی را ابلاغ کرده‌اند و در خصوص اهداف سند نیز می‌گوید: «مرکز ملی فضای مجازی - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با اهداف استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها و - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - مقابله با آسیب‌ها و تهدیدات ناشی از تحولات - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پرشتاب عرصه فضای مجازی، انتظام بخشی و مدیریت ابعاد و مسائل نوپدید این فضا، تضمین حفاظت حداکثری از حقوق کسب و کارها و برنامه‌ریزی همه‌جانبه برای بهبود شرایط کسب و کار مرتبط با فناوری‌های مجازی در صدد تدوین سازوکاری برآمد که علاوه بر حمایت از رقابت و مقابله با شکل گیری انحصار در بازار سکوهای فضای مجازی و کاهش موانع ورود کسب‏ وکارهای نوپا به بازار سکوها، ارتقاء کیفیت و مطلوبیت خدمات ارائه شده به کاربران را نیز مدنظر قرار دهد.»

رئیس مرکز ملی فضای مجازی باور دارد که این سند پس از مطالعات دقیق کارشناسی تدوین شده است. او بیشتر چالش‌ها و منازعات شکل - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گرفته در رفتار انحصارگرایی را در این موارد برمی‌شمرد: «محدود سازی کاربران سکوها برای استفاده همزمان از خدمات سکوهای رقیب، ایجاد وابستگی میان خدمات ارائه دهندگان، ادغام - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ها یا تملک های غیر رقابتی، عدم رعایت بی طرفی دستگاهی و - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - بی طرفی سکویی، عدم شفافیت الگوریتم های مورد استفاده توسط سکوها و سوءاستفاده از قدرت مسلط در بازار جهت تحمیل بندهای قراردادی ناعادلانه.»

به گفته فیروزآبادی سند فعلی نسخه نهایی است که با مشورت و رایزنی تنظیم گران مرتبط از جمله نمایندگان معاونت علمی و فناوری رئیس‏ جمهور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سازمان صدا و سیما، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان نظام صنفی رایانه­‌ای کشور و به طور خاص با مشارکت فعال مرکز ملی رقابت که در قالب کارگروهی تخصصی گرد هم آمدند، اصلاح و نهایی شده است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره مفاد این سند می‌گوید: «مفاد سند، مصادیق اقدامات ضد رقابتی در بازار کسب و کارهای فضای مجازی را روشن - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ساخته، از طریق ایجاد و ارتقاء شفافیت، ارائه دهندگان خدمات سکو را از تبعیض قائل شدن میان کسب وکارهای بهره­ بردار منع کرده، با سوءاستفاده از قدرت و موقعیت بازار برای محدودسازی رقبا مقابله کرده و ادغام - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ها - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و تملک هایی که انحصار را تقویت می کنند، محدود خواهد ساخت.»

وی در خصوص وظایف مرکز ملی رقابت در این سند نیز گفت:

«این مرکز مکلف شده - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تا تعاریف و معیارهای تصمیم گیری خود را با درنظرگرفتن ویژگی های کسب و کارهای فضای مجازی به روز - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کرده و با توجه به این که ماهیت ایجاد انحصار در این فضا بیشتر نیازمند تنظیم­‌گری پیشینی است تا پسینی، رویه های تحقیق و تفحص خود را با هدف شناسایی زودهنگام نشانه های بروز انحصار، فعال کند.»

فیروزآبادی با اشاره به این که در این مسیر کارگروه تشکیل شده به عنوان بازوی مشورتی شورای رقابت، یاری گر خواهد بود - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تاکید کرد که آنها امیدوار هستند تا این سند که با دستور ریاست جمهوری ابلاغ شده، راهگشا و راهنمای شورای رقابت به عنوان متولی و تنظیم گر رقابت کشور، - تعمیرات یخچال سام در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در مواجهه با پرونده ها و چالش های نوظهور باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone